بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

چند پاره نوشت از این روزها

در روزهایی که گذشت و ننوشتم n جور کار مختلف انجام داده ام...

-کلاه فارغ التحصیلی ام را با خوشحال ترین چهره ی دنیا به هوا پرتاب کرده ام و ته دلم از اتمام روزهای خوبی که در دانشگاه دنج سبزمان می گذراندم غصه خورده ام....

-به مصاحبه ی مجموعه ای دعوت شده ام و در پاسخ خانم مصاحبه کننده که پرسیده بود چادر سر می کنی یا نه؟رک گفته ام حجاب دارم ولی چادر سرم نمی کنم و فارغ از نتیجه نامعلوم مصاحبه،چه حس خوبی دارم از اینکه هرگز مجبور به پنهان کاری نخواهم بود...

-سه تار خریده ام و شب ها با ذوق می نشینم به تمرین کردن....دو دو دو سکوت!ر ر ر سکوت!می می می سکوت!فا فا فا سکوت!فعلا فقط انگشت گذاری روی سیم اول را یاد گرفته ام و آخ..آخ که چقدر درگیر شدن با میزان ها و پرده ها و نت ها را دوست دارم...

-باز هم پا روی محافظه کاری ام گذاشته ام و کاری کردم که همیشه دوست داشتم انجام دهم...

-در این گرمای طاقت فرسا سرما خورده ام و آخ از سرماخوردگی در فصل گرما...

-در مجلس ختم دو تا از آشنایان هم که خدایشان بیامرزد شرکت کرده ام و هر بار بیشتر از دفعه قبل به این جمله فکر کرده ام که به جای دسته گلی که پس از مرگم روی مزارم می گذاری،تا زنده ام شاخه گلی به دستم بده...

۶ ۰
اردیبهشت ..
۲۹ تیر ۰۰:۲۸
سلاااام عزیزم 
فارغ التحصیلیت مبارک 
مراقب خودت باش زود خوب بشی.زیر کولر نخواب

پاسخ :

سلام اردیبهشت جونم
مرسی سلامت باشی
چشم^_^
حوا ...
۲۹ تیر ۰۶:۳۰
عزیزم ^_^
ان‌شاءالله زود خوب بشی :)

پاسخ :

مرسی عزیز دلم^_^
ابراهیم ...
۲۹ تیر ۱۹:۵۴
مبارک باشه فارغ التحصیلیتون :)
آدم باید بره دنبال علاقه هاش تا معنای زندگی را بفهمه وگرنه شغل و زندگی دیکته شده هیچ لذتی نداره!

پاسخ :

ممنونم سلامت باشید(:
دقیقا همین طوره
اردیبهشت ..
۰۱ مرداد ۲۱:۵۵
بهتر شدی گلی خانوم؟

پاسخ :

مررررررسی عزیز دلم
آره خدا رو شکر خوبم
اردیبهشت ..
۰۶ مرداد ۲۰:۵۹
الحمدلله.خوب باشی همیشه عزیزم.مراقب آبجی زیبای من باش 

پاسخ :

*-:
*-:
نگار
۱۳ مرداد ۱۵:۴۹
آفرین که دست از محافظه کارانه بازی بر میداری. به امید پیشرفت های روزافزون😂👋🏻🍒

پاسخ :

yeeeessssss(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان