بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

فردی هستم نشسته در مراسم پاتختی!!!

حوصله سر بر تر از پاتختی هم داریم آیا؟!
به نظر من که مراسم عروسی فقط یه روز!عقد و عروسی با هم!
حنابندون و نامزدی و پاتختی اینا کلا اضافست به نظرمیک:این فقط نظر منه ها!بی احترامی نشه به کسی
پ.ن دو:نظرات پست قبل رو بعدا جواب میدم
۳ ۰
روشن شدگی
۱۶ شهریور ۱۷:۵۷
پاتختی و غیره و غیره رو که چه عرض کنم. به نظر من حتی مراسم عروسی هم نبایست گرفت. خب که چی؟ میان میریزن و می‌پاشن و آخرش کلی حرف و شکایت پشت آدمه.

پاسخ :

راستش من قبلا اصلا اینطوری فکر نمی کردم ولی کم کم دارم به این نتیجه میرسم
ابراهیم ...
۱۶ شهریور ۲۲:۰۹
به نظر منم، این مراسما هرچی ساده تر و جمع و جورتر باشه بهتره

پاسخ :

کاملا موافقم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان