بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

حالا فوق لیسانس یعنی چی؟یعنی فوقش لیسانس داره؟D:

نوشتن سلاح منه....این جمله ی نگاره،ولی در مورد منم صدق می کنه...نوشتن جز بزرگی از منه،برام سلاحه،گریزه،پناهه،مقاومته....و ننوشتن اذیتم می کنه...نیم بند نوشتن بیشتر...

این که تو بیدمشک خوبم کم بنویسم آخرین چیزیه که میخوام،اونم وقتی که این روزها انقدر به نوشتن وابسته شدم و انقدر نوشتنی دارم که یه دفترچه کوچیک رو همه جا دنبال خودم می کشونم که چیزی رو از دست ندم...

خیلی زیاد درگیر بودم این مدت و چند هفته بود که واقعا یک روز خالی هم نداشتم،صد البته که خدا رو هزاران بار شکر دغدغه های خوبی بود...یکیش قبولی ارشد...(: تو دانشگاهی که خوابش رو هم نمی دیدم...

خدا رو شکر....سعی می کنم بیشتر بنویسم(:

۷ ۰
جناب قدح
۲۱ شهریور ۰۰:۴۴
سلام :)

پاسخ :

سلام جناب قدح(:
جناب قدح
۲۱ شهریور ۰۰:۴۵
بسلامتی قبول شدین ؟

شیرینی چی میشه ؟!

پاسخ :

بله خدا رو شکر
و ببخشید که انقدر دیر جواب میدم
والا انقد واحدام سخته که فکر کنم باید بعد پاس کردنشون شیرینی بدم(:
سراسر گنگ
۲۱ شهریور ۰۰:۴۸
نوشتن و پابند بودن بهش خیلی خوبه

پاسخ :

واقعا همینطوره
سعید
۲۱ شهریور ۰۰:۵۰
وب سایت خوبیی دارید

پاسخ :

ممنونم
اردیبهشت ..
۲۱ شهریور ۰۰:۵۷
وای عزیزم خییییلی برات خوشحالم.از صمیم قلب بهت تبریک میگم..
چه رشته ای؟

پاسخ :

مرسی عزیز دلممم^_^
بیوتکنولوژی
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۲۱ شهریور ۰۸:۴۴
تبریک میگم.
مبارکتون باشه.
موفق باشین.

پاسخ :

خیلی ممنونم
سلامت باشید
نگار
۲۱ شهریور ۲۲:۰۲
سایتم فک کنم درست شداا. عنوانت عالیه 😂 بله بله سلاح چیز مهمیه. من فعلاً که یه آدم مسلح غمگینم که قراره تدریجاً شادِ سابق شه :))

پاسخ :

خدا رو شکر(:
شاد میشی...شاد میشی...شاد میشی...
شادتر از قبل حتی(:
حوا ...
۲۴ شهریور ۰۴:۳۶
محرم شیرینی نمی‌دن :|
در جواب دوستان

مبارکه :)

پاسخ :

مرسی عزیزم(:
اردیبهشت ..
۲۴ شهریور ۱۳:۳۹
فرزانه جانم اگه دوست داشتی در ختم دعای معراج شرکت کنی بهم اطلاع بده

پاسخ :

ببخشید که انقدر دیر کامنتت رو دیدم عزیز دلم...واقعا ببخشید
قبول باشه
اردیبهشت ..
۲۶ شهریور ۲۳:۴۷
https://baelm.net/wp-content/uploads/2015/09/4-crochet-baby-blanket-patterns-with-pictures-17.jpg


:-)

پاسخ :

ای خدااااااا^_____________________^
*-:
خانوم ِ لبخند:)
۲۷ شهریور ۱۵:۲۹
مبارک باشه فرزانه جانم : ) تا باشه همین سرشلوغی ها با نتایج شیرین : )

پاسخ :

مرسی عزیز دلم
انشالله(:
اردیبهشت ..
۰۲ مهر ۲۲:۵۶
بیوتکنولوژی خیلی عالیه.
دعا میکنم موفق باشی عزیزدلم.
:-*

پاسخ :

مرسی عزیز دلم
سلامت باشی*-:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان