بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

لحن میوه چیدنت...

خواب می دیدم؛در خانه دیگری زندگی می کردیم،در محله ای که نمی شناختم...یادم نیست برای چه کاری رفته بودم خانه ی همسایه،که حیاطش بزرگ بود و پر از درخت های توت....یادم نیست به خانم ریز نقش همسایه با چادر سفید گلدارش چه گفتم،اما آمدم خداحافظی کنم که دست راستم را گرفت،یک مشت توت سیاه چید و گذاشت توی دست راستم،چندتا نقل هم گذاشت کنارش و من تشکر کردم و از خانه اش آمدم بیرون...دستم را طوری گرفته بودم که توت ها در فاصله ی کوتاه بین خانه همسایه و خانه  ی خودمان نریزد...بعدش را یادم نیست،اما بیدار که شدم دست راست خالیم را طوری روی تخت گذاشته بودم که انگار واقعا پر از یک مشت توت سیاه شیرین بوده...

پ.ن یک:عنوان بخشی از آهنگ گروه چارتار به اسم جاده میرقصد هست،توی این لینک میتونید آنلاین گوش بدین:

جاده میرقصد-چارتار

۸ ۰
جناب دچار
۱۲ بهمن ۱۳:۴۰
عه نمیدونستم این سایت ترانه ی ایرانی هم داره!! :))

پاسخ :

منم اولین بار که دیدم تعجب کردم و البته خوشحال شدم(:
soundcloud رو دوست دارم
🍁 غزاله زند
۱۲ بهمن ۱۳:۴۱
چه لمس شدنی :) 

پاسخ :

(:
ابراهیم ...
۱۲ بهمن ۱۳:۴۶
به نظر میرسه ازون خوابایی هس که حتما تعبیری داره! ایشالا که خیره:)

پاسخ :

ممنونم...ایشالا(:
اردیبهشت ..
۱۲ بهمن ۱۳:۵۶
سلام عزیزم 
خیره ان شاء الله.به نظر من تعبیر خوبی داره.مامانم میگه تو خواب کسی چیزی بهت بده خوبه ولی بگیره خوب نیست.شما یه میوه و خوراکی شیرین گرفتی,خبرای خوب و شیرینی تو راهه ان شاء الله.:-)


پاسخ :

سلام اردیبهشت جان
ممنونم انشالله که همین طوره(:
حوا ...
۱۲ بهمن ۱۷:۵۳
خواب شیرینی بوده :)

پاسخ :

خیلی(:
نگار
۲۰ بهمن ۰۱:۴۸
خواباتم که مثه نوشته هات رویایی ان :)

پاسخ :

ولی به جالبی خوابای تو نیستن...
کاش تعبیرش خوب باشه...چند وقته زیاد خواب می بینم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان