بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

این داستان:ترم اولی ِ جوگیر!

دانشگاه که قبول شدم یه روز با ذوق و شوق رفتم که برای خودم یه سری خرت و پرت بخرم!از جمله یک عدد کوله پشتی مناسب برای دانشگاه!

نمی دونم پیش خودم چی فکر کردم و دانشگاهای مملکتمون رو استنفورد فرض کردم یا هاروارد که تصمیم گرفتم کوله ای بگیرم که حسابی جا دار باشه،کتابای دانشگاهی توش جا بشن و حتما جای لپ تاپ خوب و مطمئنی داشته باشه!القصه کوله ی مورد نظر خریداری شد!کوله ی بسیار خوبی هم از آب دراومد!اما تا دلتون بخواد سنگین بود!حالا فکر نکنید زیادی تابلو بازی درآوردم یا چمدون خریده بودمااا!D:

ظاهرش معمولی بود بیچاره ولی سنگین بود و زیادی جا دار!و خب پدر من رو توی BRT و مترو درآورد!D:

کتابای رفرنس رو که معمولا آدم نمی بره دانشگاه بنابرین از اون همه جایی که داشت استفاده خاصی نکردم،مگر برای روزایی که واحد عملی داشتیم و روپوش همراه خودم می بردم،لپ تاپ هم که...D: تو این شش ترم فکر کنم دو سه بار!

خلاصه اینکه بالاخره امروز رفتم و برای خودم یه کوله پشتی فینگیلی خریدم!که هی اون حجم وحشتناک رو دنبال خودم نکشونم!D:

احتمالا تا مقاطع بعدی هی به این نتیجه برسم که به وسایل کمتری احتیاج دارم و آخرش به یه مداد و دفترچه یادداشت بسنده کنم!(:

۳ ۰
ابراهیم ...
۱۶ فروردين ۱۸:۰۲
فکر کنم یکی از خاطرات باحال هر دانشجویی مربوط میشه به ترمای اول دانشگاه :))
بعضی از پسرا که ترم یک با کت و شلوار میومدن سر کلاس:)

پاسخ :

دقیقا(:
واااای کت شلوار!D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان