بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

ساز شب های خستگی

یک کتابی هست به اسم"ساز شب های خستگی"که بعضی اساتید دانشگاه به عنوان کتاب درسی واحد ادبیات معرفی اش می کنند.من ادبیاتم را با کتاب دیگری گذراندم و خبر ندارم که محتوای این کتابی که گفتم چقدر با سلیقه انتخاب شده...اما اسمش به نظرم خیلی دوست داشتنی می آید...
کمتر چیزهایی هستند که می توانند به اندازه ادبیات آرامم کنند...دنیای بدون شعر برایم متصور نیست
واقعا نیست!می دانید...هر آدمی برای خودش پناهگاه هایی دارد،مامن هایی...یکی به راه رفتن پناه می برد و یکی به رانندگی و یکی به ورزش و خیلی ها هم مثل من به ادبیات که به شدت می تواند آرام و سرخوشم کند...پریشب از جایی برمی گشتم...7 شب در یک BRT شلوغ بودم و با این که روز خوبی بود خسته شده بودم،خیره شده بودم به بیرون و به هیچ چیز فکر نمی کردم!تا اینکه آقای راننده رادیو را روشن کرد و همایون شجریان از غزلی خواند که همیشه دوستش داشته ام:

اگر از کمند عشقت بروم کجا گریزم
که خلاص بی تو بندست و حیات بی تو زندان

همین را که شنیدم صورتم یک پارچه لبخند شد!خستگی هایم تمام شدند و فکر کردم چقدر این همه چراغ ریز ریز روشن را دوست دارم!

۲ ۰
ابراهیم ...
۲۰ بهمن ۱۱:۳۵
اگر از کمند عشقت بروم کجا گریزم
که خلاص بی تو بندست و حیات بی تو زندان
به به :)

پاسخ :

(:
سعدی عااالیه
اردیبهشت ..
۲۰ بهمن ۱۱:۵۸
یدونه ای خانوووم
:)

پاسخ :

مرررسی عزیزم
لطف داری به من
امیرحا فظ
۲۰ بهمن ۱۴:۱۰
انسان به ادبیات پناه می‌آورد تا ناشادمان و ناکامل نباشد.
بارگاس یوسا

پاسخ :

چقدر قشنگ...واقعا همینطوره..گ
نفس نقره ای
۲۰ بهمن ۱۹:۱۰
همایونِ لعنتیِ دوست داشتنی ^_^

پاسخ :

وااااقعا...وااااقعا دوست داشتنی(:
اردیبهشت ..
۲۲ بهمن ۱۹:۵۶

دیدار تو گر صبح ابد هم دهدم دست

من سرخوشم از لذت این چشم به راهی

ای عشق، تو را دارم و دارای جهانم

همواره تویی، هرچه تو گویی و تو خواهی

پاسخ :

به به چه شعری^_^
اردیبهشت ..
۲۲ بهمن ۲۲:۵۳
http://uupload.ir/files/1bu_500x751_1482006303895975.jpg


:)

پاسخ :

الهییییییییییییی(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان