بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

!!!shame on me

باید اعتراف کنم که یه مقدار در زمینه املا و ادبیات خوب داشتن و صحیح نوشتن کلمات مدعیم!

خدایی هم خیلی کتاب می خونم و تلاش می کنم که خودمو ارتقا بدم و در سطح خوبی نگه دارم در این زمینه...به خاطر همین هم همیشه با اعتماد به نفس جزوه هامو به بچه ها میدم!D:

القصه...این روزا دارم ژنتیک میخونم برای امتحان و یه جاهایی از جزوه رو نخونده بودم تا حالا...دیروز داشتم درس میخوندم که یه جا به یک غلط املایی تاریخی،به شدت بدیهی و شرم آور برخورد کردم و اون لحظه جدا میخواستم سرمو بکوبم به دیواااار!!!!

از دست خطم مشخص بود که خوابالو بودم و در حال چرت جزوه می نوشتم و حاصل این خواب آلودگی این شده بود که اوایل رو بنویسم "عوایل" |||||||:

جزوم هم چندتا از بچه ها کپی کردن و لذا از ترم دیگه باید چند روزی با قیافه شطرنجی برم دانشگاه!D:

۲ ۰
mi nOr
۰۲ بهمن ۲۲:۰۴
خودت حساسی روش وگرنه همه ی ما یه وقتایی می شه که بهر دلیلی یه چیزی رو اشتباه می نویسیم.
مثلن همین مثلن نوشتن من که خب از قصده ..

پاسخ :

آره خب درسته
منم زیادی حساسم روی این قضیه
اردیبهشت ..
۰۲ بهمن ۲۲:۴۸
من تحسینت میکنم فرزانه جان..این خیلی عالیه..در عجبم من و شما چقدر شباهت به هم داریم
:)
مثل علاقه مون به گل و گیاه،مثل کندوکاو تو خاطرات،مثل ریزبینیها  و جزیی نگریهایی که تو موضوعات مشابه داریم و بعضیهای دیگه رو هم تو کامنتام اشاره کردم..پستهاتو که میخونم هر بار بیشتر به این پی میبرم که تفکراتمون چقدر شبیهه.
و این برای من مایه بسی خرسندی و افتخاره بانو.
:)

پاسخ :

به من لطف داری اردیبهشت عزیزم
منم دقیقا این تشابه رو حس می کنم^_^
عاشق بارون ...
۰۳ بهمن ۰۰:۲۷
منم روی غلط املایی حساسم. :)) ولی یه وقتایی پیش میاد دیگه! حالا خوبه با خودکار قرمز برات غلط گرفته باشن!‌ :دی

پاسخ :

آخ آخ نگو(((:
D:
ابراهیم ...
۰۳ بهمن ۱۰:۴۷
:))))

پاسخ :

((((:
نفس نقره ای
۰۵ بهمن ۱۵:۰۰
عوایل :))))) بگو نه که مده ملت مینویسن عایا منم دلم خواست بنویسم عوایل :))

پاسخ :

ِD: 
بله بله اصلا منم برای مد بودنش نوشتم!D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان