بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

خیلی هم خوب!خیلی هم عالی!!!

کلاسا چند روزی هست که رسما شروع شده و هر چند که 2 روز در هفته باید قبل از ساعت 6 بیدار بشم اما این روندو دوست دارم.پاییز که شروع میشه زندگی روی یه نظم و روال خوب میفته که ازش خوشم میاد.

چند روز پیش هم رفته بودم غذا رزرو کنم و منوی غذا رو نگاه می کردم که ببینم شنبه و چهارشنبه که ناهار دانشگاهم غذا چیه...خدایی غذاهای دانشگاهمون نسبتا خوب و قابل قبوله اما ترمای پیش شنیسل گوشت و شنیسل مرغ هم داشتیم تو منوی غذاها که به شدت خوشمزه درست میکردن و محبوبیتشون هم از صف طولانی تر از معمول سلف تو روزایی که شنیسل داشتیم مشخص بود..خلاصه که منو رو داشتم نگاه میکردم که دیدم عزیزان(!)هر دوی این غذاها رو حذف کردن و از این به بعد جاشون ماکارونی و استانبولی میدن!!!|||||||||||||||||||||||||||||:

دست گلشون هم درد نکنه!ماکارونی با مقادیر متنابهی سویا و استانبولی با برنج هندی||||:

۱ ۰
اردیبهشت ..
۰۶ مهر ۲۲:۳۶
:))
سلام عزیزم
دلم برات تنگ شده بود.خوبی؟

پاسخ :

سلام اردیبهشت جان مرسی تو خوبی؟
دل منم تنگ شده بود برات*-:
نفس نقره ای
۰۷ مهر ۰۰:۳۴
من یه ماه از ترم یک غذای سلف رو خوردم دیگه نتونستم!!! تمام اعضای داخلیم وختی به سمت سلف میرفتم زار زار گریه میکردن :|

پاسخ :

آخ آخ درک می کنم چی میگی...غذای سلف ما الان خوبه ولی یه مدت انقدر نمک میریختن توش که معده من به سوزش میفتاد دیگه...
اردیبهشت ..
۰۹ مهر ۱۲:۳۸
قربونت عزیزم.خوبم تشکر

پاسخ :

خدا رو شکر عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان