بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

پاره پاره نوشت(:

پاره ی اول: رفته بودم کتاب فروشی نزدیک خونه تا برای دوست عزیزی هدیه بخرم...دقیقا نمی دونم از کی اما مدتی هست که کتاب فروشیا خیلی خیلی شلوغ ترن و این بی نهایت منو خوشحال میکنه(:

پاره دوم:همین امروز نزدیک خونه پر از گ.ش.ت  ا.ر.ش.ا.د بود|:

اصلا کاری به مسئله حجاب و اینکه بعضیا فارغ از اعتقادات مذهبیشون افتضاح لباس می پوشن ندارم،خیلی طولانیه و در حوصله اینجا نیست...اما...خیلی شدید معتقدم با زور نمیشه چیزی رو به خورد مردم داد...و از همه مهم تر اینکه پ.ل.ی.س باید حس امنیت رو به آدما القا کنه نه حس ترس رو|:

من خیلی ساده پوشم...خیلی زیاد،کلا مینیمال پسند هستم و این در پوششم هم مشهوده...

امروز یه شلوار جین ساده پوشیده بودم،یه مانتوی چهارخونه تابستونی،یه شال نخی ساده و یه کیف پستچی مشکی تو دستم بود با این همه دیدن گشت منو ترسوند و به مامانم گفتم نکنه منو بگیرن؟!

مامانم متعجب نگام کرد  و گفت چی تو رو میخوان بگیرن؟!|: D:

حس ناامنی یکی از بدترین حس های دنیاست...


پاره سوم:در یک اقدام نسبتا انتحاری به احتمال 99 درصد پیرو چند پست قبل اسباب کشی داریم!و من خیلی ریلکس دارم وبلاگ می نویسم!D:

اما چون چندان در اسباب کشی حرفه ای نیستیم بهتره برم ببینم چه گِلی به سرم بگیرم!(:

اتاق فعلیم کوچیکتر از همه جای خونست اما جینگولی جات و اسباب،اثاثیم از بقیه جاها بیشتره!|:

به محض اینکه مستقر بشیم باید دنبال ADSL جدید باشم...انتخاب واحد مثل جنگمون نزدیکه و اینترنت از نون شب واجب تر!D:

البته خدا این بسته های اینترنتی سیم کارت رو نگیره که به هر حال راهگشا هستن بعضی موقع ها...یه تمهیداتی برای اینترنت اندیشیدم!و امیدوارم اینجا سوت و کور نمونه..(:

۲ ۰
ویار تکلم
۲۸ مرداد ۱۹:۵۸
در راستای پاره نویسی شما کمی هم فونت رو بزرگ بگیرید که چشم ما پاره نشه :)

پاسخ :

ای وای...چشم ببخشید(:
فکر نمی کردم ریز باشه،الان درشتش می کنمD:
نفس نقره ای
۲۸ مرداد ۲۲:۱۵
اوهوم منم حس میکنم یه سری های بیشتری به سمت کتاب فروشی ها روونه شدن!
اون قسمت گشت ارشاد به کنار! امان از اون افراطی هایی که همونجوری که راه میرن آدم رو نصیحت میکنن :|

پاسخ :

خیلی عااالیه این وضع جدید کتاب فروشی ها...
موافقم...افراط تو هر چیزی خیلی بده...فرقی نمی کنه کدوم طرفی باشه
بیست و دو
۲۹ مرداد ۰۰:۳۸
کیف پستچی چجوریه؟!
خونه نو مبارک
امیدوارم مثل بقیه نذاری بری  و زود اینترنت رو وصل کنی و بیای

پاسخ :

کیف پستچی از این کیف هاست که معمولا کج روی دوش میفته،کوچیکه و بند بلندی داره
ممنونم^_^
Faber Castel
۲۹ مرداد ۰۱:۰۳
کشوری که با ترس سرتو بزاری روی بالشت، با افغانستان و فرقه ی طالبان هیچ فرقی نمی کنه! :)
یکی با چاقو سر میبره، یکی با پنبه! هر دوش سر بریدنه! :)

پاسخ :

حالا دیگه نه در حد  افغانستان و طالبان!((:   (;
ولی بله واقعیتش اینه که ترس ترسه...خیلی فرق نمی کنه عاملش چی باشه...

اردیبهشت ..
۰۲ شهریور ۱۶:۴۳
سلام عزیییزم

پاسخ :

سلام اردیبهشت جان^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان