بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

Farzaneh of green gables

نمی دونم قبلا اینجا نوشتم یا نه،هر چند که به نظرم خودم از بعضی پستام معلومه...واقعیتش هر چند که من به اقتضای سن و زمان و شرایط مختلف با تکنولوژی های روز آشنا هستم و ازشون سر درمیارم و گاهی لذت می برم...هر چند که عاشق ماشین و رانندگیم اما،نمی تونم انکار کنم که فرزانه درونم گاهی چقدددددررر به چیزای قدیمی علاقه داره!!!

من عاشق دستگاه تایپای قدیمیم،عاشق گرامافون،عاشق تلمبه آب و فانوس!و حتی عاشق درشکه!(((:

ترکیب همه اینا باعث میشه آرمانی ترین و رویایی ترین جایی که میتونم توش زندگی کنم گرین گیبلز باشه!!!!!!D:

همون جایی که آن شرلی توش زندگی می کرد!یه خونه ویلایی دو طبقه سبز و سفید با اتاق زیر شیروانی تو یه جزیره خیییییییلی سبز....

این رویا وقتایی که زیاد بیکار می مونم یا زیادی سرم شلوغ میشه یا از زندگی شهری و آپارتمانی و پر استرس خسته میشم بیشتر قوت می گیره...

به نظرم با اینکه تکنولوژی زندگی رو برای بشر راحت تر  کرده و گره های مختلفی رو باز کرده اما تا حدی آرامش انسان هم تحت الشعاع قرار داده،به خاطر همین آرامشست که گاهی واقعا آرزو می کنم کاش تو جایی شبیه گرین گیبلز می بودم و عصرا از پنجره اتاقم درخت پر شکوفه گیلاس تو حیاطو نگاه می کردم و تو فنجونای گلدار چای میخوردم با پای سیب و کتاب میخوندم و بعدش میرفتم تو جایی که نه ماشین هست و نه صدای بوق و سر و صدا قدم میزدم و لذت میبردم!(:

+اون جزیره ای که آنشرلی توش زندگی می کرد و حتی اون خونه سبز و سفید دوست داشتنی واقعا وجود داره:

عکس اولی اتاق آن شرلیه و عکس دوم بیرون همون خونه^_^

۲ ۰
ابراهیم ...
۱۷ مرداد ۱۷:۲۵
من عاشق اون دهکده ای بودم که تو فیلم هابیت بود و  محل زندگی هابیت ها بود

پاسخ :

منم دوستش داشتم...خیلی بانمک بود(:
نفس نقره ای
۱۷ مرداد ۱۹:۵۴
چه باحال :))

پاسخ :

((((:
اردیبهشت ..
۱۹ مرداد ۱۷:۱۸
سلام عزیزم
ای جاااان.فرزانه یادته آن شرلی اسم درختی که از پنجره اتاقش نگاهش میکرد رو گذاشته بود ملکه برفی؟:)
خیلی زیبا نوشتی گلم.
روز دختر رو هم با تاخیر بهت تبریک میگم عزیزم.شاد و سلامت باشی.

پاسخ :

آخی آره...ملکه برفی^_^
مرررسی عزیزم
بیست و دو
۲۵ مرداد ۰۲:۰۶
آخ آخ خونه آنشرلی:(
عکس ها حس عجیبی بهم داد
انگار اینی که نوشتی حس منم هست خانوم فرزانه!

پاسخ :

منم اولین بار که فهمیدم همچین خونه ای واقعا وجود داره،واقعا حس عجیبی داشتم...یه حس عجیب خوب(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان