بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

بازی وبلاگی:با اینا تابستونو سر بکنید!

خب...آقای هولدن یه بازی وبلاگی رو پیشنهاد کردن که منم خیلی خوشم اومد و بدین ترتیب!در اولین بازی وبلاگی عمرم شرکت می کنم!!(:

تو این بازی قراره یه لیست پیشنهادی برای گذران تابستون بنویسیم.این شما و این لیست پیشنهادی من که سعی کردم گزینه های خوبی توش باشه اما بر اساس علایق خودم نوشتمشون و مطمئن نیستم دوستشون داشته باشد!اما امیدوارم که دوست داشته باشید!D:

اول:کتاب

این زمینه اول،محبوب ترین برای منه،برای این زمینه من این کتابا رو پیشنهاد می کنم:

الف:اگه سفرنامه دوست دارید به شدت مجموعه سفرنامه سه جلدی منصور ضابطیان به نام های مارک و پلو،مارک دو پلو و برگ اضافی رو پیشنهاد می کنم،این کتاب ها رو نشر مثلث منتشر کرده و بسیار روان و جذاب هستن.

ب:اگر کتاب های مبهم و پیچیده و کارآگاهی و پر از اسم دوست دارید کتاب های پاتریک مودیانو مثل سیرکی که می گذرد،در کافه جوانی گمشده و خیابان بوتیک های خاموش رو پیشنهاد می کنم که این آخرین کتابی که نام بردم برنده جایزه نوبل ادبیات هم شده.(البته سبک کتاب هاش کمی خاصه و ممکنه همه دوست نداشته باشن)

ج:اگر مثل من ادبیات کلاسیک رو دوست دارید،غرور و تعصب جین آستین،مجموعه 8 جلدی آن شرلی از لوسی ماد مونتگمری(که البته کمی بچگانست اما من دوستش دارم) و بلندی های بادگیر امیلی برونته(عاشقانه) رو پیشنهاد می کنم.

د:اگر کتاب طنز و با لهجه محلی دوست دارید،به شدت آبنبات هل دار نوشته مهرداد صدقی رو پیشنهاد می کنم که با لهجه بجنوردی نوشته شده و روایتی از دهه 60 هست.اینجا میتونید دربارش بخونید.

ه:شدیدا توصیه می کنم که حافظ بخونید و غزلیات شمس که این دو مورد واقعا عالین^_^


دوم:فیلم و انیمیشن

الف:در مورد فیلم هم من کمی کلاسیک پسندم!بنابرین به عنوان اولین فیلم غرور و تعصب(pride & prejudice 2008) به کارگردانی جو رایت رو پیشنهاد می کنم که به شدت به کتاب وفادار بوده.

ِّب:اگر عشق فضا هستید مریخی(martian) و اینتراستلار رو ببینید.

ج:باز هم کلاسیک!بروکلین هم فیلم نسبتا خوبیه که هم جدیده و هم داستان خوبی درباره مهاجرت داره.

د:انیمیشن!زوتوپیا یکی از جدید ترین انیمیشن هایی هست که منتشر شده و فروش بسیار بالایی هم داشته،زوتوپیا در واقع آرمان شهر حیوانات(اتوپیای حیوانات) رو به تصویر میکشه و خیلی بانمکه!^_^


اسم انگلیسی هر کدوم این فیلما رو سرچ کنید میتونید تو سایت imdb هم امتیازشون رو ببینید و هم دربارشون بخونید.


سوم:موسیقی

چندتا موسیقی بی کلام عالی هست که معرفی می کنم و بعدا اگه وقت شد لینکشونو میذارم:

1-fur elise اثر بتهوون

2-spring walts یه پیانوی عااااااالی اثر شوپن

3-rivers flow in you اثر yiruma

4-باز هم آن شرلی!موسیقی معروف careless whisper که ساز غالبش ساکسفونه و هم بی کلامش عالیه و هم با شعرش با صدای جورج مایکل


چهارم:بازی

خب!من خیلی اهل بازی های کامپیوتری و موبایلی و این ها نیستم!بنابرین چیزی رو بهتون پیشنهاد می کنم که خودم هر سال انجام میدم!

گِل بازی!!!من هر سال گل سفالگری میخرم و بازی می کنم!حس خیلی خوبی داره!^_^

گل خیلی ارزونه و خلاقیت هم بالا میبره(:


+++هر کسی که این پست رو میخونه به این بازی دعوته و اگه دوست داشته باشه میتونه شرکت کنه(:

فقط لطفا اگه نوشتین لینکشو برام بذارید که منم استفاده کنم.

۳ ۰
book worm
۱۲ مرداد ۱۱:۵۷
مرسی از معرفی :-)

پاسخ :

خواهش می کنم^_^
اردیبهشت ..
۱۲ مرداد ۱۲:۰۱
خیلی جالبه فرزانه جون.مرسی که معرفی کردی

پاسخ :

خواهش می کنم عزیزم*-:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان