بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

414 روزگی!

مدت ها حواسم بود که به مناسبت یک ساله شدن اینجا حتما پست بذارم!

امروز خودم صفحه اول رو باز کردم و تو جدول آمار سمت چپ دیدم که وبلاگم 414 روزست!!!در حالی که من فکر می کردم هنوز 365 روز نشده!!!

زود گذشت...زودتر از چیزی که انتظارشو داشتم!

414 روزگیت مبارک بیدمشک جان!!!خونه مجازی من^_^

مرسی از همه عزیزان خاموش یا روشنی که اینجا رو میخونن...(:

۲ ۰
ابراهیم ...
۰۹ مرداد ۱۴:۰۷
مبارک بادا

پاسخ :

ممنونم(:
book worm
۰۹ مرداد ۱۴:۱۷
مبارکه :-)

پاسخ :

مرررررسی(:
اردیبهشت ..
۰۹ مرداد ۱۴:۳۷
سلام عزیییزم
تولدت خونه دلت مبارک بانو.

پاسخ :

سلام اردیبهشت جان
مرسی عزیزم
نفس نقره ای
۰۹ مرداد ۲۰:۵۴
پساپس تبریک میگم!

پاسخ :

مررررسی(:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان