بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

مثبت اندیشی

یکی دو جا تو کتابا و مقالات اینترنتی مختلف درباره این خونده بودم که روزانه تعداد سرسام آوری فکر از ذهن آدما میگذره که بیشترش منفیه...

درباره مثبت اندیشی و قانون جذب هم که این روزا فکر می کنم همه اطلاعات دارن.تصمیم گرفتم فکرامو کنترل کنم ببینم حتی برای چند لحظه کوتاه از ذهن منم فکر منفی می گذره؟(چون همیشه خودم رو آدم مثبت اندیشی می دونستم!)نتیجه خییییییلی بد بود....دیدم من با این همه امیدواری و مثبت اندیشی کلی چیزای منفی هست که هر روز حتی برای لحظات کوتاه بهشون فکر می کنم!از اون موقع به بعد حواسم هست که تا فکر منفی اومد تو سرم بیرونش کنم!اما خب واقعیتش گفتن این موضوع راحت تر از عمل کردن بهشه...مخصوصا وقتی آدم کمی سرش خلوت تر میشه و گاهی بیکار و بی حوصله میشه و وقت زیاده برای منفی بافی!

اینا رو نوشتم که بگم حواستون به فکرایی که بی هوا میاد تو سرتون باشه!(:

مبادا منفی بافی کنید!(:


پ.ن:هی سعی می کنم بیشتر بنویسم..هی پیش نمیاد!

خیلی حیفه که فضاهای مجازی دیگه مثل تلگرام و اینستاگرام دارن جای وبلاگ و حتی مطالعه کتاب رو میگیرن!):

البته من به این دلیل کم نمی نویسم...راستش یه کمی تنبلی می کنم!

۰ ۰
اردیبهشت ..
۰۶ مرداد ۲۳:۳۶
سلام عزیزم
خونه نو مبارک..جابجا شدین خبر کن بیایم کادو بیاریم:)ان شاءالله خاطرات زیبایی رو در خونه جدید تجربه کنی.
دیگه اینکه منم تغییرات رو خیلی سخت میپذیرم.حتی اگه به سمت بهتر شدن پیش بره..اوایلش تا یه مدت حس خوبی ندارم بعد کم کم عادت میکنم...ولی اینجوری بودن خوب نیست..اینکه به همه چی دور و برت عادت کنی..

این پستت هم خیلی خوبه.منم پیش اومده مراقب افکارم باشم و بخوام مچ خودمو بگیرم:)
ولی تنبلی نکن.بیشتر بنویس.خوشدل مینویسی:)
بنظرم هیچییی جای وبلاگ نویسی رو نمیتونه بگیره.اینجا فضاش فرق داره.ولی تنبل شدنمون بخاطر اینه که تو تلگرام و بقیه جاها همه چی با سرعت بیشتری انجام میشه ولی اینجا اینطور نیست.اینه که ما به اون سرعت عادت میکنیم و بعد اینجا بودن برامون سخت میشه.

پاسخ :

سلام عزیزم،خیلی ممنونم از لطفت*-:
منم همینطور...همین مشکل سخت پذیرفتن رو به شدت درم...خیلی با خودم کلنجار میرم که برطرفش کنم
حتما سعی می کنم بیشتر بنویسم...ممنونم اردیبهشت عزیزم برای همه نظرای قشنگت و حس خوبی که بهم منتقل می کنی*-:
در مورد وبلاگ و تلگرام هم کاملا باهات موافقم
اردیبهشت ..
۰۷ مرداد ۰۰:۲۲
خواهش میکنم فرزانه جوووون..خوشحالم پسندیدی.

پاسخ :

*-:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان