بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

تابستان خود را چگونه می گذرانید؟!

امتحان های کذایی دیروز بالاخره تمام شدند!بعد از امتحان با دوست عزیزی به عنوان حسن ختام امتحانات رفتیم سینما و کمی خوش گذراندیم!

اما امروز....تا قصد کردم که حسسسابی بخوابم 10 نشده چشمانم تا ته باز بود...بعد هی توی خانه دور خودم گشتم و تمرین خوشنویسی کردم و تمرین زبان فرانسه و زمین را تی کشیده ام و ظرف شسته ام و سریال دیده ام و باز هم وقت اضافه دارم!خدایی سر رفتن حوصله تنها یک روز بعد از شروع تعطیلات زیادی لوس است!

با این همه الان کاری ندارم و هوا هم ساعت 3 بعد از ظهر چله تابستان گرم تر از آن است که آدم به قصد گشت و گذار بیرون برود!

کلاس ورزشی هم که واقعیتش را بخواهید کمی تنبلم!و چندان هم ورزش دوست نیستم و اصلا نمی دانم چه ورزشی را بیشتر دوست دارم!و البته که خدا رحم کرده که چند کیلویی کمبود وزن هم دارم وگرنه با این درجه از همت و ورزش دوستی معلوم نبود الان چه شکلی بودم!!!D:


۰ ۰
ابراهیم ...
۲۳ تیر ۱۶:۳۶
به سلامتی ، امتحاناتتون  تموم شدند.
ما که هنوز کلی پروژه و کارآموزی و از این جور چیزا داریم

پاسخ :

سلامت باشید
انشالله کارای شما هم به خوبی پیش میره
اردیبهشت ..
۲۸ تیر ۱۲:۲۹
سلاااااام عزیییزم
چطوری؟خوبی؟
خدا قوت بابت امتحانا.تا باشه از این حوصله سر رفتنای بعد امتحانات باشه:)

پاسخ :

سلام عزیزم
مرررررسی خوبم*-:
آره واقعا تا باشه از این حوصله سر رفتنا(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان