بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

وقت جشنه!!!(:

صبح زود بیدار شده بودم برای امتحان فردا درس بخونم البته زود تو ماه رمضون یعنی ساعت یه ربع به 10!D:

تازه نشسته بودم سر درس که بچه ها تو یکی از گروهای تلگرام گفتن نمره بیوشیمی اومده...بیوشیمی یکی از سختتتتتت ترین درسایی هست که ما داریم و توی دانشگاهمون هم به شدت سخت گرفته میشه یعنی درسی رو که خیلی دانشجو ها با جزوه یاد می گیرن ما براش 400 صفحه کتاب رفرنس میخونیم!|:

آمار افتادنشم خیلی بالاست چون سخت می گیرن!ترم پیش حدود 70 درصد دانشجوها افتاده بودن و کار به تظاهرات تو دانشگاه کشید و دست همه اون دانشجوها این پلاکارد بود که آقای دکتر فلانی هدف شما از ظلم به دانشجو چیست؟!D:

خلاصه اینکه درس بسیار خفنیه با کلی مکانیسم و اسم آنزیم و بیماری و گروه پروستتیک و الخ...

با دست های لرزان(!) سایت دانشگاهو باز کردم و نمرمو دیدم...خدا رحم کرد و با نمره نسبتا قابل قبولی پاس شدم!

بعدش دیگه جزوه امتحان فردا رو پرت کردم اون طرف و برای خودم جشن گرفتم!!!D:

مامانم اومد دم در اتاقم گفت مگه نمیخواستی درس بخونی؟!حداقل نیم ساعت درس میخوندی بعد بزن و بکوب میکردی!D:

ولی خب الان دیگه غلظت سروتونین خونم(هورمون شادی) اومده پایین و نشستم سر درسم!فردا امتحان میکروب داریم.

ضمن آرزوی موفقیت برای خودم در امتحان فردا از دانشمندان محترم عرصه میکروبیولوژی استدعا دارم روی این باکتری ها و ویروس ها و قارچ های عزیز که در آینده کشف میشن اسم های ساده تری بذارن و حداقل اسم های خوش آهنگی بذارن که از قواعد همنشینی واج ها تبعیت کنه که زبون آدم بچرخه برای تلفظشون و خدای نکرده روح پر فتوحشون از جانب این همه دانشجو خدای نکرده وسط ماه رمضون و زبون روزه مورد عنایت قرار نگیره!

آخه خداییش این اسمه؟

بورخولدریا سپاسیا!|:


۰ ۰
. زیزیگلو
۱۴ تیر ۱۲:۰۸
8 واحد بیوشیمی پاس کردم!!
و میکروبیولوژی و انگل شناسی هم!

پاسخ :

پس درک میکنی منو(:
دقیقا برای منم 8 واحد شد جمعا...
میکروبیولوژی  رو دارم میخونم و انگل ایشالا ترم بعد
اردیبهشت ..
۱۴ تیر ۱۳:۲۳
بیوشیمی..آخ قلبم...اسمشو نیار خواهر:)بعضیا به هلو و گلابی اینا حساسیت دارن من به این اسم:)
خداروشکر پاس شدی.میدونم الان حست چیه.انگار یه بار سنگین از دوشت برداشته شده.
بازم شکر.موفق باشی
:))عجب اسمی.شما سیا صداش کن;)

پاسخ :

مرسی عزیزم*-:
شما هم تو رشتت بیوشیمی پاس کردی؟پس آشنایی با این سیا جان!
آره راست میگی از این به بعد سیا صداش می کنم!((((:
اردیبهشت ..
۱۴ تیر ۱۵:۲۳
خواهش میکنم گلم.
:)اوهوم.هم با سیا هم با فک و فامیلاش:))

+لطف داری به من نازبانو..خوشحالم بابت حست.

پاسخ :

پس حساااابی آشنایی(:
*-:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان