بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

دور ِ تند


زندگیم این روزا روی دور تنده....انقدر کارای مختلف تو روز انجام میدم که روزا به سرعت برام می گذرن و احساس می کنم  خیلی زمان زیادی گذشته...

نمونش همین امروز حس می کردم حداقل 10 روز هست که اینجا چیزی ننوشتم ولی وقتی وبلاگمو باز کردم و تاریخ آخرین مطلبو دیدم فهمیدم امروز تازه 5 روز از نوشتن آخرین پستم گذشته!

تابستون امسال ترم تابستونی برنداشتم چون احساس می کردم وقتی تازه 20 تیر امتحانامون تموم میشه خیلی خسته کننده میشه ترم تابستونی اما دو تا کار انجام دادم که اگه به سر انجام برسه میتونم بگم تابستون مفیدی بوده(:

البته کارای خیلی مهمی هم نیست اولیش گرفتن گواهینامه هست که فعلا در مراحل گرفتنشم(((:

اون یکی هم انشالله اگه به سر انجام رسید تعریف می کنم!دعا کنید به نتیجه برسه لطفا....مرسی

۰ ۰
محمدحسین آذرمی
۲۴ مرداد ۲۲:۰۶
به نتیجه میرسید ایشاالله
منتظر اون یکی هستم
موفق باشید
mh-azarmi.blog.ir

پاسخ :

انشالله

خیلی خیلی ممنونم

مَـن
۲۸ مرداد ۱۷:۵۳
کلا زندگی همیشه رو دور تنده ،..
گاهی ما این تندی رو حس میکنیم ، گاهی هم نه .. 

پاسخ :

آره فکر می کنم درسته.زندگی رو دور تنده اما ما هر وقتی به اقتضای احوالاتمون سرعت گذشت زمان رو  متفاوت حس می کنیم

به خاطر همین میگن زمان یه کمیت نسبیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان