بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

اگر در حوضچه ی اکنون بودیم...

دو سه روزه دارم به این فکر می کنم که زندگی میتونه  چقدر شیرین تر باشه اگه ما آدما یاد بگیریم نه در حسرت و فکر گذشته زندگی کنیم نه در آرزو و خیال آینده...اگه فقط درگیر"لحظه" بودیم...اگه فقط به درست ترین کاری که در لحظه باید انجام بدیم فکر می کردیم...
ولی متاسفانه بیشتر ما اینطوری نیستیم...یا فکر و خیال گذشته اذیتمون می کنه یا اضطراب و رویای آینده...
امروزمون رو خراب می کنیم به خاطر روزهایی که گذشته و به فردا که می رسیم می بینیم بیشتر از 80 چیزهایی که براشون نگران بودیم اتفاق نیفتاده!
جالب اینجاست که همه این موضوع رو میدونن و شنیدن و قبولش دارن اما درصد کمی هستن که میتونن در لحظه ی اکنون زندگی کنن...
خود من خیلی سعی می کنم که در "حال" زندگی کنم اما خیلی وقتا موفق نمیشم....اما هربار که موفق شدم آدم خوشحال تری بودم....!

+زندگی آبتنی کردن در حوضچه ی اکنون است...
سهراب سپهری
۰ ۰
سید مرتضی
۲۵ خرداد ۱۵:۲۶
زندگی آبتنی کردن در حوضچه ی اکنون است...

پاسخ :

به شدت موافقم...(:
فرزانه ...
۲۵ خرداد ۲۱:۴۶
حرف حق...!
اگه عمل کنیم واقعا خوبه!
به شرطی که واقعا عمل کنیم! ما پای عمل کم میاریم...
+جالبه که هم اسممون هم قالبامون یکیه فرزانه جون 😊

پاسخ :

دقیقا مشکل اینجاست که پای عمل کم میاریم...
آره جالبه(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان