بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

!!!English again

زبان های مختلف همیشه برای من جذاب بودن و هستن...شاید عجیب باشه ولی تقریبا به یادگیری همه زبان ها علاقه دارم...برام حس جالبیه که بتونم زبانی غیر از زبان مادری خودم رو بفهمم و بخونم و بنویسم....

چند روزیه که بعد از دو سه سال  دوباره خیلی جدی شروع کردم به دوره کردن جزوه های کلاس زبانم....متاسفانه انگلیسی-مخصوصا کلمات- زود از یاد آدم میره....

من هم خیلی کلمات رو یادم رفته بود ولی این روزا که دوباره همه چیزو دارم دوره می کنم خیلی حس خوبی دارم(:

روزا گرامر میخونم و کلمه و اصطلاح.شب قبل از خواب هم فیلم انگلیسی می بینم!(:


+در راستای همین زبان خوندن ها صفحه ای تو اینستاگرام پیدا کردم که اصطلاحات روزمره انگلیسی رو در قالب پستاش آموزش میده...آی- دی اینستاگرامشو میذارم اینجا،اگه دوست داشتین ببینیدش:

englishpersian


۰ ۰
Artin
۲۵ خرداد ۱۳:۱۶
جالب بود

پاسخ :

مرسی
فرزانه ...
۲۵ خرداد ۲۱:۵۳
چه جالب
منم عاشق زبونای مختلفم
ولی تنبلی میکنم
انگلیسیم به جاهای خیلی خوبی رسید ولی متاسفانه وقت نکردم ادامه بدم و کلا فراموش شد

پاسخ :

انگلیسی به همون نسبت که زود از یاد آدم میره...با یه دوره زود یادت میاد...(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان