بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

خیاط باشی بانمکم(:

پدرم از اون دسته مردهای خیلی منظم و مرتبه که همه کارهاشو خودش انجام میده...به جز اتو کردن البته!

تا چند وقت پیش ریزه کاری های خیاطی هم انجام نمی داد و مامانم این کارارو میکرد ولی چند وقته که اگه دکمه ای چیزی بیفته از لباسش خودش میدوزه و لباسشو درست می کنه...و انقدر با نمک این کارو انجام میده که من همیشه می ایستم یه گوشه و نگاهش می کنم و ذوق می کنم و می خندم!D:

اول  جعبه ای که توش قرقره و سوزن هست برمیداره میذاره جلوش،بعد عینک پیرچشمیش رو میزنه و خیییلی با وسواس دنبال رنگ مناسب می گرده...بعدش هم شروع می کنه به دوختن و در تمام مدت باچنان قیافه ی جدی و دقیقی این کارو انجام میده که من ناخودآگاه خندم میگیره...همیشه وسط کارش از صدای خنده ی من سرشو بلند میکنه و با هم میخندیم...

خیاطی کردنش رو دوست دارم....خدا همه ی پدر و مادر ها رو سلامت نگه داره و اون هایی که نیستن رحمت کنه انشالله....

۴ ۰
اردیبهشت ..
۱۷ دی ۲۰:۲۴
:)خداحفظشون کنه.الهی که همیشه سلامت باشن و همینطور مامان عزیزتون.

پاسخ :

ممنونم اردیبهشت عزیزم
همچنین پدر و مادر عزیز شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان