بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

روز دانشجو هم مبارک!(:

آیا اینکه استاد عزیز از ما بخواهد تا 50 صفحه جزوه برای امتحان بخوانیم تا 7 سوال تستی آن هم با بارم 1 نمره برای پایان ترم از تویش بدهد کار درستیست؟!


غرغر کردن های گاه و بیگاهم در این جا به جای خودش(:

اما دلم نمی آید امروز که روز دانشجو است ننویسم که چقدر این روزهای دانشجویی را دوست دارم...و چقدر از فکر کردن به تمام شدنشان دلم تنگ می شود...حتی اگر بارم هر سوال تستی یک نمره باشد...حتی اگر انتخاب واحد مثل جنگ باشد...حتی اگر مسئول آموزشمان هر بار طوری با ما برخورد کند که انگار نه تنها ارث پدرش را،بلکه ارث تمام خاندانش را بالا کشیده ایم!

تا کلاس های دانشگاه و محوطه پر درخت و پویایی محیطش را که خاصیت محیط های آموزشیست(حتی اگر دانشجوهایش مثل دانشجوهای نسل ما انگیزه سابق را نداشته باشد)می بینم ذوق می کنم و گاهی واقعا دلم میخواهد تا آخر عمرم دانشجو بمانم!(:

۱ ۰
خانوم ِ لبخند:)
۱۶ آذر ۱۸:۵۲
روزت مبارک:))
دانشگاه با همه ی سختیا و بد گذشتنا و ایناش، تموم که میشه آدم دلش می گیره شدید...! (از طرف یه کسی که دیگه دانشجو نیست:دی :))

کار استادتونم اصلا درست نیست، به نشونه اعتراض نخونین اصلا! یه نمره چیه آخه؟:)))

پاسخ :

سلام ممنونم(:
وای من همین الانم که بهش فکر می کنم دلم می گیره...
واقعا کار استادمون خیلی رو مخه!D:
اردیبهشت ..
۱۶ آذر ۲۰:۴۰
سلام
روزت مبارک عزیزم

پاسخ :

سلام عزیزم ممنون
آقای دال
۱۷ آذر ۱۲:۰۰
واقعا؟؟ o_o

پاسخ :

واااقعا!(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان