بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

پس این دانشمندا چرا این دستگاهه رو اختراع نمی کنن؟!

یه بار تو یه وبلاگی خوندم که کاش یه دستگاهی ساخته می شد که چیزایی که ما وبلاگ نویسا تند تند تو ذهنمون می نویسیم و ویرایش می کنیم منتقل کنه به صفحه وبلاگ!
راست می گفت واقعا!خود من از صبح تا حالا 3 تا پست ذهنی نوشتم!اولیش درباره خواب که چه عرض کنم!کابوس مانندی بود که دوستم درباره من دیده بود!خواب دیده بود تو یه راه برفی گم شده و یه دفعه منو دیده گفته بیا با هم بریم،بعد من جواب دادم من نمی تونم!سرم خورده زمین و فراموشی گرفتم!|:
بعد هم هی دور خودم می چرخیدم!!!D:
دومین پست ذهنی امروز رو تو مترو و با عصبانیت شدید داشتم می نوشتم!تو اوج شلوغی عصر سوار مترو شده بودم و یه کیف سنگین بهم آویزون بود و تاندونا و عضلات صاف بیچاره دستم تا جایی که می شد کش اومده بودن تا میله رو بگیرم و یه تعدادی از خانوما خیلی خوش و خرم!روی زمین نشسته بودن و حاضر نبودن بلند بشن تا 4 نفر دیگه راحت بایستن!و خب این حرکت خیلی منو عصبی میکنه!خلاصه که پست به شدت مفصل و  غرغرانه(!)ای بود!خدا رحم کرد ننوشتمش!

سومین پستمو وقتی نوشتم که بعد از مترو و اون شلوغی وحشتناکش سوار BRT شدم،تقریبا نصف ایستگاها رو که رفتیم اتوبوس جلویی وسط خط ویژه خراب شد و ما گیر کردیم پشتش!کلی معطل شدیم تا راه باز بشه که نشد!و در نهایت پیاده شدیم و یه جور دیگه خودمونو رسوندیم به مقصدامون!
اینجا دیگه خندم گرفته بود و پست سومم خیلی خوشبینانه بود!میخواستم بنویسم هیچ وقت زیادی شکایت نکنید!چون ممکنه بدترش پیش بیاد!

ولی خب از اونجایی که به شدت خسته بودم و از طرفی فکر می کنم یه نیای مشترک هم با خرس قطبی! و کوالا دارم!D:  تنبلی نذاشت عصر این پستا رو بنویسم!تا الان که هوس کردم و اومدم این پستو نوشتم!(:
۱ ۰
بیست و دو
۰۹ آبان ۰۰:۳۵
ولی من نمیدونم چرا به اونا که توو مترو میشینن حس بدی ندارم و فکر میکنم خسته هستن

پاسخ :

آره منم زمانی که مترو خلوته کاملا حق میدم اما شلوغ که میشه بلند شدنشون میتونه به راحت تر ایستادن چند نفر دیگه هم کمک کنه
اردیبهشت ..
۰۹ آبان ۰۰:۳۶
ای جونم.با این قلم زیبات عزیز من
خیلی هم عالی.
خب همون بهتر اون دستگاهه نیست.چون عصبانیت به فرزانه بانوی ما نمیاد.پس بهتر که اون پستها ثبت نشد.:)

پاسخ :

*-:
^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان