بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

درخت غنچه برآورد و...

نیمه اول سال رو به شدت دوست دارم(:

دمدمه های بهار رو که حتی از خودش هم بیشتر....هر چند که گاهی آلرژی امانمو می بره و انقدررررر که عطسه می کنم دنده هام درد می گیرن..اما انقدر باد بهاری و شکوفه های خوشگل و برگ های کوچولوی سبز و سرحال و ابرهای گذرای بهار رو دوست دارم که حتی آلرژی هم برام مهم نیست...

از همه این ها مهم تر بهار و تابستون فصل های گشت و گذارن و این برای من که به سختی تو خونه بند میشم اتفاق بسیاااااااار خوبیه(((:

۰ ۰
خبیس
۲۲ اسفند ۲۱:۴۵
بر عکس من
من واقعا از عید بدم میاد

پاسخ :

منم حال و هوای خود بهارو دوست دارم وگرنه تعطیلی بعد از چند روز خسته کننده میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان