بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

در روزهای تعطیل چه می کنید؟!!!(:


چند وقتیه که به شدت ددری شدم...اصلا تو خونه بند نمیشم.حالا چند سال پیش اگه یه هفته هم تو خونه می موندم اصلا برام مهم نبودا ولی امروز به بابام می گفتم:

باباااااااا...من دیروز اصلا بیرون نرفتم.اگه امروزم تا شب بیرون نرم میشه 48 ساعت که تو خونههههه بودممممممم!

واقعا هم پیدا کردن جای مناسب برای بیرون رفتن تو گرمای مرداد ماه سخته...از 10 و 11 صبح تا غروب که از گرما نمیشه جای خاصی رفت،عصرا هم که ترافیک وحشتنااااااااااااااااااااااااااااک!!!!

اصلا آدم می مونه چیکار کنه!باز اگه هوا خنک تر بشه گزینه زیاده!ولی جمعه های تابستون همیشه برای من معضله که کجا برم....

فعلا تصمیم گرفتیم بعد ناهار یه سری به یه فروشگاه بزنیم و اگه شد شب بریم یکی از پارکای بزرگ نزدیک خونه.

حالا شما بگید.معمولا روزای تعطیل چه می کنید؟!

بگید که منم ایده بگیرم.مررررررررسی((:

۰ ۰
. zizigolu
۳۰ مرداد ۱۶:۵۳
من امروز اومدم خونه ی خالم و از سکون بودن درومدم ... الته اینجا هم سکنی گزیدم! ؛)

پاسخ :

مهم اینه که رفتی بیرون(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان