بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

برای سعدی جانِ عزیز ِ دل!

پدرم شیفته ی مولانا بود و هست،من عاشق حافظ بودم،عاشق غزل،عاشق ادبیات غنایی...

عاشق ادبیات عاشقانه...فکر می کردم سعدی یعنی بوستان و گلستان،نصیحت و حکایت،حقیقت و آرمان شهر...من هیچ وقت غزلیات سعدی رو نخونده بودم...اولین بار محمد بحرانی،مجری رادیو هفت و رادیو شب و صدا پیشه ببعی و جناب خان بود که توی یکی از برنامه ها گفت از غزلیات سعدی غافل نشید...بعد اون هی غزلیات سعدی خوندم و هی بیشتر عاشقش شدم...ذوق کردم و متعجب شدم که سعدی که انقدر خوب نصیحت میکنه،از یه منظر دیگه چقدر میتونه عاشقانه به دنیا نگاه کنه...
القصه...اول اردبیهشت ماه روز سعدی هست و به سرم زد یکی از بندهای ترجیع بند فوق العادش رو بخونم و ضبط کنم....
گرفتگی مختصر صدا و کم و کاستی های دیگش رو ببخشید...خیلی سریع ضبط شده...(:
 

پ.ن:گاهی فکر می کنم سعدی تمام حس هایی رو که ممکنه یه آدم عاشق تجربه کنه رو واژه کرده...
تو را سریست که با ما فرو نمی آید
مرا دلی که صبوری از او نمی آید
۶ ۰
گوشنا صبور
۰۱ ارديبهشت ۲۱:۵۲
بنده هم وبلاگ نویسی را مانند شما به هر شبکه اجتماعی دیگر ترجیح دادم چون نوشتن عشق است. نوشتن یک عشق است چون نوشتن ، با ابزاری است که خداوند بهش قسم می خوره.
می نویسیم تا حداقل گوش شنوایی برای نجواها و حدیث نفس خود باشیم
لذت بردم از مرور محتوای وبتان
اگر دوست داشتید این وب نویس کهنه کار را با سابقه 13ساله وبلاگ نویسی دنبال کنید و دلگرمی دهید؛ حداقل برای زنده نگه داشتن همین زبان فارسی

پاسخ :

واقعا نوشتن بی نظیره 
ممنونم
اردیبهشت ..
۰۱ ارديبهشت ۲۲:۳۱
ای جااااانم,چه صدای زیبایی!
خیلی هم عالی خوندی عزیزم.دست گلت درد نکنه,لذت بردم

پاسخ :

ممنونم عزیزم^_^
لطف داری(:
حوا ...
۰۲ ارديبهشت ۰۵:۲۰
سعدی و حافظ که خاطره‌های کودکیِ من هستند :)
اما قبول کن مولانا چیزِ دیگه‌ایه ^_^

پاسخ :

عرفان مولانا قطعا چیز دیگه ایه^_^
با سعدی و حافظ ولی میشه عاشقی کرد(:
مهسا جون
۰۲ ارديبهشت ۱۱:۳۸
خیلی خوب خوندی:)

پاسخ :

مرسی عزیزم(:
نگار
۱۹ ارديبهشت ۲۰:۵۷
دل موضع صبر بود و بردی :))

پاسخ :

((:
برده و غیر تسلیم و رضا کو چاره ای؟
م. دچار
۳۱ ارديبهشت ۲۱:۳۲
سعدی و ما ادراک ما السعدی ... 
:)

در عاشقانه سرایی نظیر نداره
جزئی ترین حالات یک عاشق رو میشه توی اشعارش پیدا کرد
یعنی قشنگ یه دوره ی ویژه و کامل روانشناختی آدم های عاشق و خصوصیات و احوالاتشون در روابط عاشقانه رو توی دیوانش آورده :)

پاسخ :

واقعا واقعااا واقعاااا(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان