بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

درست دارم می شنوم؟!

یه آهنگی هم داشتم می شنیدم که آقای خواننده داشتن از دلبر جانشون تعریف می کردن،مسلما ترانش قوی نبود ولی خب ریتمش شاد بود و برای گوش دادن تو ماشین و اینا بد نبود،رفتم کاملش رو گوش دادم...که رسیدم به یه تیکش که انقدر برام عجیب بود که علارغم واضح بودن چیزی که خواننده میخوند رفتم ترانش رو سرچ کردم که مطمئن بشم عملکرد گوشام دچار اختلال نشده!آقای خواننده جایی وسط آهنگ،بعد کلی تعریف و تمجید می فرمودن:

لااقل بهتر از دو نفر آخری!!!!!

تو نفر آخری دلبر جان!!

لااقل؟؟!!!

دو نفر آخر؟!!

این تعریف بود یا تخریب؟همچین ترانه ای عاشقانه به حساب میاد واقعا؟!


پ.ن یک:و البته منظورم این نیست که من صبح تا شب سونات مهتاب بتهوون گوش میدم،شب تا صبح nocturne های شوپن رو!سلیقه ی موسیقاییم خیلی وسیعه و بسته به حالم چیزی که گوش میدم میتونه از خوشگلا باید برقصن اندی تا تک نوازی های کمانچه ی کیهان کلهر تغییر کنه!ولی چنین ترانه ای نوبره واقعا!

پ.ن دو:به طرفدارانشون برنخوره،مسلما این آهنگ تنها کار ایشون نیست و اتفاقا خودم هم چیزی ازشون شنیدم که دوست داشته باشم ولی جدا حیفه که شعر فارسی با این حجم از پر مغزی و زیبایی به چنین سمتی بره...!


دلبر جان-شهاب مظفری

۵ ۰
حوا ...
۱۶ فروردين ۰۴:۳۳
عشق‌های امروزی همینه دیگه... توهمِ عشقه تا خودِ عشق!

پاسخ :

واقعا
اردیبهشت ..
۱۶ فروردين ۱۲:۰۵
تقصیر خودمونه اگه همچین اراجیفی میشه ترانه و ما گوشش میدیم.
بر عکس شما سلیقه موسیقیاییم خیلی محدوده فرزانه جونم..بنظرم این اولین تفاوتمونه :-)

پاسخ :

درست میگی اردیبهشت جان
تا استقبال نباشه همچین مفاهیمی منتشر نمیشه
راست میگی(:
آره من خیلی متفائت گوش میدم...یعنی واقعا کار با کیفیت تو هر سبکی به جز رپ و متال رو البته میتونم دوست داشته باشم
alireza
۲۰ تیر ۱۳:۳۴
با نظرتون موافقم

متن ترانه خوب نیست این یه نوع توهین میشه خخخ

پاسخ :

دقیقا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان