بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

هزار و سیصد و نود و شش

خیلی وقته،شایدم درست نباشه بگم خیلی وقته،یکی دو ساله که دیگه به سال ها نمیگم سال خوب،سال بد...انگار دیگه پذیرفتم که تابع زندگی سینوسیه و فراز و فرود های خودش رو داره...

نود و شش هم از این قاعده مستثنی نبود...روزهای خیلی شاد داشت،خنده های از ته دل داشت،روزهای خیلی غم انگیز داشت،هق هق گریه تو بالکن داشت...

96 حتی تو آخرین هفتش هم دست از سینوسی بودنش برنداشت،چهارشنبه پیش از ته دلم خوشحال بودم و دیشب کلی اشک ریختم...به هر حال زندگی همینه...غم و شادی های به هم پیوسته...کلیدهای سفید و سیاه پیانو...رشته های دو رنگ بافتنی کنار هم که اگر شکافته بشن اون لباس از بین میره....

96...مممم...از اون سالایی بود که اگه میشد و یه دستگاهی بهم وصل می کردن که تعداد ضربان های قلبم رو طی 365 روز اندازه بگیره،احتمالا آخرش میشد نتیجه گرفت که ماهیچه سیصد گرمی وسط قفسه سینم امسال بیشتر بدو بدو کرده...بیشتر تپیده....

امسال زیاد کتاب خوندم...زیاد فیلم دیدم...زیاد بیرون رفتم...زیاد انتظار کشیدم...

امسال یه کمی از محافظه کاری ذاتیم دست برداشتم،یه کمی بی پروا تر شدم،کاری رو انجام دادم که قبلا شاید هرگز به انجام دادنش فکر هم نمی کردم و راستش الان  راضیم(:

انگار به اون جمله ای که نویسندش یادم نیست و میگه بیست سال بعد بابت کارهایی که انجام نداده اید بیشتر از کارهایی که انجامشان داده اید افسوس خواهید خورد،ایمان آوردم...

و در نهایت اگه بخوام بزرگترین دستاورد 96 رو بگم باید به این اشاره کنم که امسال حواسم بیشتر به خوشحالیام بود...حواسم بود که قدر بدونم اون لحظه ای که شادم رو،که یه طوری نشه که بعدا بگم آخ چه خوشحال بودم و قدر ندوستم...به قول یه بنده خدایی:از تخیل فردای دور،پناه بر تو ای لحظه مبارک....!

همینا دیگه(:

97 رو برای همه در آرامش و شادی و سلامتی آرزو می کنم و توام با هر آنچه که آرزوش رو دارن...

برای خودم هم(:

پیشاپیش مبارک باشه(:

۷ ۰
جناب قدح
۲۹ اسفند ۱۴:۲۲
عید بیدمشک بانو هم مبارک باشه ان شاءالله :)

پاسخ :

ممنون از لطفتون(:
سلامت باشید
🍁 غزاله زند
۲۹ اسفند ۱۹:۲۴
الهی این پروسه‌ی سینوسی‌وار،توی قدرمطلق قرار بگیره و همشون مثبت شن و خنده‌ها به گریه‌هات بچربه و سال خوبی برای خودت رقم بزنی ;) 

پاسخ :

الهی آمییییییییین...((:
^_^
ممنونم عزیزم...همچنین
^_^ khakestari
۲۹ اسفند ۲۱:۲۹
سلام
سال نو مبارک
الهی که همیشه حالِ دلتون خوش باشه
الهی که بشه اونی که میخواین :)

پاسخ :

سلام
ممنونم
همچنین(:
استاد بزرگ
۲۹ اسفند ۲۲:۵۱
سلام.
سال نو شما هم مبارک.
انشاءالله به هر آرزویی که دارین و به صلاحتونه هم برسین.
:)

پاسخ :

سلام ممنونم از لطفتون
سال نوی شما هم مبارک باشه و انشالله بهترین اتفاق ها پیش روتون باشه(:
اردیبهشت ..
۲۹ اسفند ۲۳:۴۷
سلام فرزانه جونم 
عیدت مبارک.ان شاء الله تمام امسال برات اتفاقات خوش و عالی رقم بخوره

پاسخ :

سلام عزیزم
ممنونم(:
همچنین^_^
حوا ...
۰۱ فروردين ۰۷:۱۶
عزیزم ^_^

پاسخ :

^_^
مهدی امیدی
۰۲ فروردين ۱۱:۳۱
من جمله ای که تو نقل کردی رو اینطور شنیدم که: "بعد از مرگ تو رو به خاطر خطاهای کوچکی که کردی بازخواست نمی کنن بلکه برای کارهای بزرگی که می تونستی بکنی و نکردی مواخذه خواهی شد"

پاسخ :

اینم جمله جالبیه...نشنیده بودمش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان