بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

کنار آتیش بشینی و به صدای بارون گوش بدی(:

جدیدا یه سایت کشف کردم که عاشقش شدم،واردش که میشید یه منو براتون میاد از صداهای طبیعی مختلف...صدای بارون،آتیش،پرنده،موج،باد،جیرجیرک و حتی صدای حرف زدن مردم تو کافه...^_^

میتونید تک تک به هر کدوم گوش بدین و یا جالبتر اینکه میتونید هر چندتا صدا که دوست دارید با هم میکس کنید،ترکیب فوق العاده ای میشه،برای کتاب خوندن،درس خوندن،آرامش گرفتن بعد روزای پر تلاطم و پر کار و هر وقت که آدم دلش میخواد یکی از صداهای جذاب طبیعت رو بشنوه(:

asoftmurmur.com

میکس تقریبا همیشگی خودم صدای بارون و آتیشه(:

۵ ۰
جناب قدح
۲۰ اسفند ۲۳:۵۴
جالبه :)

پاسخ :

(:
اردیبهشت ..
۲۰ اسفند ۲۳:۵۶
چقدرجالب.مرسی بابت معرفیش عزیزم

پاسخ :

خواهش می کنم عزیزم^_^
اسرافیل مهدوی
۲۰ اسفند ۲۳:۵۷
سلام
باید امتحانش کنم.

پاسخ :

سلام
ایشالا که دوست داشته باشید
سایت جالبیه
ابراهیم ...
۲۰ اسفند ۲۳:۵۹
با حال و جالب بود :)

پاسخ :

(:
حوا ...
۲۱ اسفند ۰۰:۵۲
چه جالب :))

پاسخ :

(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان