بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

و چه بی ذوق جهانی که...

سوال درسی پرسیده بود،جواب داده بودم...تشکر کرده بود،استیکر قلب فرستاده بود و در پی ام بعدی نوشته بود من اگه تو رو نداشتم چیکار می کردم؟سه تا قلب هم گذاشته بود جلوی علامت سوالش...

ولی تا صفحه چت را باز کردم پیام آخر را پاک کرد،چند ثانیه بعد دوباره برایم نوشت:

من اگه تو رو نداشتم چیکار می کردم؟همیشه اینجور وقتا کمک می کنی...و باز هم شکلک های قلب...

"همیشه اینجور وقتا کمک می کنی"

انگار که این جمله بار رمانتیک بودن نوشته را کم می کند،انگار امن تر است،محافظه کارانه تر است...

انگار که آدم را از دوست داشتن بی دلیل تبرئه می کند...

می دانید،دختری که این جمله را برای من فرستاد از دوستان خوب من است و البته بدیهیست که پای رمانتیک بودن در میان نبود. و من هم این ها را ننوشتم که به کارش خرده گرفته باشم،نوشتن از جرقه های کوچک شروع می شود و این ماجرا یادم انداخت که احتمالا برای من هم پیش آمده که سعی کنم در ابراز احساساتم محتاطانه تر عمل کنم و دلم گرفت!دلم گرفت که انگار دنیا ساکنینش را به سمت و سویی می برد که خیلی وقت ها از ابراز بی نقاب احساساتشان بترسند...که فکر کنند اگر دوستت دارم هایشان را بخورند بهتر است!که فکر کنند همیشه کسی برنده است که احساساتش رقیق تر باشد...

و حیف...حیف دوستت دارم هایی که هیچگاه واژه نمی شوند....

۴ ۰
اردیبهشت ..
۲۲ بهمن ۱۰:۰۵
ولی من اینجور فکر نمیکنم فرزانه جونم.شاید خواسته جمله ش رو کاملتر کنه.شاید اصلا اتفاقی پاک شده 

پاسخ :

ممکنه عزیزم،همون طور که نوشتم کسی که دربارش صحبت کردم دوست خیلی خوب منه.مطمئنم که قصد بدی از کارش نداشته،به قول حتی شاید کارش سهوی بوده باشه،این ماجرا صرفا جرقه ای شد که یادم بیاد بعضی وقتا هم ممکنه زندگی آدم رو در شرایطی قرار بده که سعی کنه محبتش رو محافظه کارانه تر ابراز کنه
امیرحا فظ
۲۲ بهمن ۱۳:۲۰
انگار که قرار نیست، نباید و یا حتی نمیشه، که همه دوستت دارم ها به واژه تبدیل بشوند. میدونی چرا؟ چون ما توی دنیای واقعی زندگی میکنیم و نه توی دنیای رمانتیک. توی دنیای واقعی وقتی به آدمی میگی که دوستت دارم، با این حرف یک بار مسئولیت به دوش خودت میگذاری، چون دوست داشتن فقط به گفتن خلاصه نمیشه و آدم باید با کردار خودش هم این رو نشون بده. 

پاسخ :

درسته،یاد این جمله افتادم که میگه گفتن دوستت دارم همیشه شبیه دل به دریا زدن است،رها کردن تیری که هرگز به کمان باز نمی گردد.نمیشه ادعای دوست داشتن کرد و آدم قبل از گفتن این جمله بود
گاهی که رویا پردازانه تر به این قضیه فکر می کنم،با خودم میگم واقعا کاش میشد این اتفاق می افتاد،اما واقعیت همینه،دنیای واقعی و مسئول بودن آدم در قبال حرفاش
نگار
۰۱ اسفند ۰۲:۱۸
رقیق القلب فقط خودمون:)))

پاسخ :

و امان از رقیق القلبی....امان(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان