بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

نسیم عطر گردان را شکر در مجمر اندازیم!*

داشتم به شغل های رویایی فکر می کردم...شغل های زیادی به ذهنم رسید که یکی از جذاب ترین هایشان عطرسازی بود!عطر فروشی نه!عطر سازی!اینکه روایح مختلف را بشناسی،بدانی چه ترکیبی عطر خنک می سازد،چه ترکیبی عطر شیرین،اینکه بدانی ترکیب بوی مشک و شکوفه پرتقال چه از آب در می آید...

اینکه کسی را دوست داشته باشی،لایه لایه های شخصیت کسی را بشناسی و فکر کنی چه عطری به او می آید!و بتوانی عطرش را بسازی!

رویایی به نظر می آید،نه؟

*حافظ

۸ ۰
عرفان ...
۱۵ بهمن ۲۲:۰۴
دنیای کامپیوتر:
(بله همین طور است)

پاسخ :

(:
اردیبهشت ..
۱۵ بهمن ۲۳:۲۵
تا حالا بهش فکر نکرده بودم.
شما میگید قطعا رویاییه بانو!
:-)

پاسخ :

شما به من لطف دارید بانو(:
*-:
حوا ...
۱۶ بهمن ۰۲:۵۴
آره :)
خیلی :)

پاسخ :

((:
ابراهیم ...
۱۶ بهمن ۱۰:۵۳
 رویایی هست ولی اگه بشه صرف نظر از علاقه و شوق به کار، چه قدر پولساز هم میتونه باشه:))
جالب میشه هر کسی عطر اختصاصی خودش را از روی شخصیت و ویژگی هاش داشته باشه

پاسخ :

بله بله اون پولساز بودنش که قطعا مهمه(:
خیلی خوب می شد واقعا(:
🍁 غزاله زند
۱۶ بهمن ۱۲:۴۸
شغلِ خیلی جذابیه 8) من همیشه دوست داشتم اسمِ تک‌تکِ عطرها رو بدونم و به هرکی میرسم عطر کادو بدم! :) دیگه اینکه با توجه به شخصیتِ کسی،بهش عطر بدی،فوق‌العاده میشه :) 

پاسخ :

واقعا عالی میشه(:
اردیبهشت ..
۱۶ بهمن ۲۲:۲۹
https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s320x320/sh0.08/e35/18013526_397481770650555_4435371859965378560_n.jpg


;)

پاسخ :

ای جاااااانم 
خدایا چقد با نمکههههه
مرسی اردیبهشت جان^_^
اردیبهشت ..
۱۶ بهمن ۲۲:۴۸
عزیییزم :-*
اون شیطونک رو فرستادم فرزانه بانو رو خوشحال کنه مثل اینکه کارش رو درست انجام داد :-)
خواهش میکنم خانومی.دلم میخواد همیشه بخندی 

پاسخ :

عااالی بود((((:
مرسی عزیزم^_^
همچنین
افزایش ممبر تلگرام
۱۹ بهمن ۱۹:۴۷
وبلاگ زیبایی دارید به سایت ما هم سر بزنید

نگار
۲۰ بهمن ۰۱:۴۴
منم تا حالا بهش فک نکرده بودم! چی بهش میاد مثلاً چه قدددر جالب :))

پاسخ :

(:
Maryam
۲۶ بهمن ۱۴:۴۶
سلام 
خب من تا به حال بهش فکر نکرده بودم ولی همیشه هر جا میرم سفر چندتا عطر میخرم 

پاسخ :

عطر عااالیه^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان