بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

70 مگابایتی معمولی دوست داشتنی!

به عموم گفتم حیف شد از برف چند روز پیش عکس گرفتم ولی فیلم نه!

گفت خب اشکال نداره که!من گرفتم الان برات میفرستم!روم نشد بگم نه،با خودم گفتم خب اشکال نداره بعدا پاکش می کنم!میخواست با share it برام بفرسته که نشد!70 مگابایت رو برام بلوتوث کرد!!!

از خونمون که رفت فیلمه رو باز کردم،30 ثانیه فیلم از بارش برف پشت پنجره اتاق ادارش بود،با نمای آپارتمان های آجر سه سانتی اون طرف خیابون،با دو تا گلدون پامچال زرد و صورتی و یه دونه گلدون کراسولاسه ی صورتی پشت پنجره،با صدای گوینده ی اخبارهای سه دقیقه ای رادیو پیام که توی اتاق پیچیده بود...یه بار...دوبار..سه بار..هی نگاهش کردم و خواستم پاکش کنم!ولی نتونستم!دلم نیومد!

حالا یه فیلم 30 ثانیه ای از بارش برف توی گوشیم دارم که معمولی ترین فیلم دنیاست،نه افکتی روش داره،نه آهنگ snow walts روشه!امابرای من قطعا از دلچسب ترین فیلم هاییه که در تمام عمرم از بارش برف دیدم!

۶ ۰
اردیبهشت ..
۰۳ بهمن ۰۰:۱۶
عهه چرا پاک کنی؟؟عمو جان با هزار ذوق برات فرستادن
دلم سوخت.حالا فکر کردن اینجوری خوشحال میشی.نباید فکر پاک کردنش به ذهنت میومد خواهری

پاسخ :

گوشیم خیلی پر بود اردیبهشت جان وگرنه من عاشق عمومم و در حالت عادی امکان نداشت همچین فکری به ذهنم خطور کنه حتی...آره میخواست خوشحالم کنه و کرد(:
در نهایت هم دل نیومد پاکش کنم که هیچ...هزار بار هم نگاهش کردم
حوا ...
۰۳ بهمن ۰۲:۰۲
حسِ خوبش بهم منتقل شد :))

پاسخ :

^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان