بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

یه دونه دیگه!یه دونه دیگه!

یه زمانی هر وقت میخواستم برای چیز مهمی دعا کنم ناخودآگاه می گفتم خدایا این یکی رو بهم بده،دیگه چیزی ازت نمیخوام...ولی از یه جایی به بعد فهمیدم که این داستان هیچ وقت تمومی نداره...از اون موقع هر وقت خواستم دعا کنم گفتم خدایا اینو بهم بده لطفا!ولی من بعدا هم هزار تا چیز دیگه ازت میخوام!

۶ ۰
حوا ...
۰۱ بهمن ۱۱:۱۵
همه‌مون همینیم :)

پاسخ :

(:
*یه خانوم گل*
۰۱ بهمن ۱۱:۳۴
دقیقا:)

پاسخ :

(:
نگار
۱۰ بهمن ۲۳:۴۸
دقیقاً موافقم !

پاسخ :

(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان