بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

ای اهل حرم میر و علمدار نیامد...

از من اگر بپرسید می گویم همان نوحه های قدیمی و سنتی هزار بار بهتر از این هایی هستند که زیر صدایشان حسین حسین پخش می شود،یا با ریتم آهنگ های هایده و ماکان بند و...خوانده می شود...چرا فکر می کنیم هر چیزی را باید به این "مثلا تجدد"،"مثلا نوآوری و خلاقیت"آلوده کنیم؟ً!


۶ ۰
حوا ...
۰۸ مهر ۰۱:۴۵
من هم با تو موافقم. دیگه شورش رو در آوردن.

پاسخ :

واااقعا همینطوره
اردیبهشت ..
۰۸ مهر ۰۹:۲۱
صحیح است بانو

پاسخ :

ممنونم اردیبهشت جان
اردیبهشت ..
۱۰ مهر ۱۸:۵۱
خوبی عزیزم؟چه حال چه خبر؟

پاسخ :

مرسی اردیبهشت جانم 
سلامتی
تو خوبی؟
اردیبهشت ..
۱۰ مهر ۱۹:۱۲
قربونت گلم. الحمدلله

پاسخ :

(:
اردیبهشت ..
۱۰ مهر ۱۹:۲۷
پاییز که از راه می رسد
همه چیز فرق می کند!
باید بدانی که جایت خالیست
باید بدانی که باید باشی
کنار میزهای دو نفره ی کافه،
کنار موسیقی سیب های قرمز،
کنار رقص برگهای عاشق...
پاییز
باید فصل رسیدن باشد
باید بغض ها به پایان برسند
دست ها و آغوشت به من برسند...
اصلا پاییز بهانه است!
باید زودتر از رسیدن برسی!
جای فصلی به نام رسیدن
میان آغوش دنیا خالی‌ست...



عزیزم پستهات کوتاهه ولی با همون چند جمله هم میشه به لطافت روح قشنگت پی برد..انگار که دست میکشی رو تن لطیف یه گلبرگ..
و من هنوز اون پست چادر نمازت رو شدیدا عاشقم..

پاسخ :

مرسی اردیبهشت عزیزم
لطف داری به من
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان