بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

بیست و یک!

بیست و یک ساله شده ام و راستش را بخواهید؛این چندان در باور خودم نمی گنجد!یادم هست که چند سال پیش یک آدم بیست و یک ساله چقدر به نظرم بزرگ می آمد،حالا خودم درست ایستاده ام روی همان نقطه و در جواب هر کسی که سنم را بپرسد می گویم بیست و یک!بعد انگار حرف عجیبی زده باشم،از خودم می پرسم واقعا؟واقعا هفت هزار وششصد و شصت و پنج روز از روزی که پای راست کوچکم را زده اند توی استمپ و به عنوان اولین مدرک قانونی از حیاتم روی کارت تولدم زده اند گذشته؟

بیست و یک ساله شده ام و به جمله ای که نیما یوشیج در جشن تولد یک سالگی فرزندش برایش نوشته مومن تر؛که همه چیز دنیا تکراری می شود جز مهربانی،که بهار و شکوفه هایش،تابستان و میوه هایش،پاییز و هزار رنگی اش،زمستان و سپیدی اش بهانه است،محبت است که حال آدم را خوب می کند و محبت ریز و درشت ندارد،بودنش گرما بخش است و نبودنش آدم را به انجماد می کشاند.

برای خودم و برای همه ی شما که این سطور را می خوانید،بهره مندی از مهربانی های بیشتر آرزو می کنم و سنسور های قوی تری برای لمس کردن خوبی ها و مهربانی ها و زیبایی های دنیا...

بیست و یک سالگی جان!سلام!

پی نوشت :نیما یوشیج در جشن یک سالگی فرزندش نوشت:پسرم!یک بهار،یک تابستان،یک پاییز و یک زمستان را دیدی!از این پس همه چیز جهان تکراریست جز مهربانی...


۷ ۰
اردیبهشت ..
۱۵ مرداد ۰۹:۴۳
سلام عزیزدلم 
تولدت مبارک :-*
بهترینها سهم دلت ان شاء الله.
از خدای بزرگ میخوام عمر طولانی و با عزت داشته باشی و به همه آرزوهای قشنگت برسی.
زادگاه و تاریخ تولد هیچکس بر هیچ نقشه و تقویمی نیست..چرا که هر لحظه در تپش قلب کسانیکه دوستشان دارند متولد می شوند..

پاسخ :

سلام اردیبهشت عزیزم
ممنونم(:
منم بهترین آرزوها رو برات دارم و چقدر جمله آخری که نوشتی دوست داشتم^_^
kerman man
۱۵ مرداد ۱۱:۵۵
سلام
تولدتون مبارک
ان شاءالله به لطف خدا بهترین ها براتون رقم بخوره

پاسخ :

سلام ممنون از لطفتون(:
امیرحا فظ
۱۵ مرداد ۱۶:۳۵
تولدتون مبارک...

پاسخ :

ممنون از لطفتون(:
خانوم ِ لبخند:)
۱۹ مرداد ۰۴:۰۶
بیست و یک سالگیت مبارک فرزانه عزیزم:*
زندگی تکراریه اما فاصله ی رسیدنِ بیست و یک به بیست و دو هرگز تکرار نمیشه. امیدوارم تو شیرین سپری کنی این دوران رو
: )

پاسخ :

ممنونم عزیز دلم(:
منم بهترینا رو برات آرزو می کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان