بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

خلایق هر چه لایق!

یعنی تا چهار روز پیش که امتحان داشتم هی ناله و فغان می کردم که  مردم از این همه امتحان!خسته شدم!کی خلاص می شم؟!

آن وقت از روزی که دانشگاه تمام شده،بیشتر وقتم را دارم فکر می کنم که حالا با این حجم از بیکاری چه کنم؟!یک جا هم رفته بودم صحبت کرده بودم برای کارآموزی که با پارتی بازی پر شده فعلا!

منم و بیکاری و بیکاری و بیکاری...بعد نکته ی بدترش اینجاست که تا سرم شلوغ بود هر چه کتاب نصفه و نیمه و نخوانده داشتم خوانده ام،دو سه تا فیلم سینمایی دیده ام و یک سریال!و چنان سرخوش بودم که شب امتحان تکامل داشتم نقد شخصیت کنت بزوخوف و دیگر شخصیت های جنگ و صلح را می خواندم...اما از آن روز کذایی پایان امتحانات دستم هم به کتاب نخورده!|:

چند جا دیگر سر زده ام برای کارآموزی و احتمالا ماه رمضان که تمام شود بروم دنبال کلاسی،تدریس زبانی،چیزی...

یعنی اصلا به من تعطیلات نیامده!همان بهتر که سرم همیشه شلوغ باشد!|:

۴ ۰
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان