بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

باز آ که در فراق تو چشم امیدوار/چون گوش روزه دار بر الله اکبر است

طاعات و عباداتتون قبول باشه...ماه رمضون رو دوست دارم،با وجود همه سختی هاش و گرمای این روزا و هم زمانی امتحان الهی با امتحانای دانشگاهD: بازم حس خوب این ماه همراهم هست...
همه امتحانام پشت سر همه و مدام یا فیزیولوژی میخونم یا ویروس...گاهی انقد سرم از اسم ویروسا پر میشه که حس می کنم مغزم اشباع شده و برای یه اسم جدید هم جا نداره!
دیشب خواب استاد ویروسمون رو میدیدم که در واقعیت بسیاااار بسیاااار گوگولی و دوست داشتنی و مهربونه!(: ولی تو خوابم یه پالتوی کارآگاه گجتی پوشیده بود و با هفت تیر ایستاده بود جلوم!
پریشب هم خواب آدمی رو میدیدم که دوستش دارم!(:و بهم می گفت ببین من ویروس تیپ HHV7 و تیپ سایتومگال انسانی رو دارم!نزدیک من نشو!تو هم مریض میشی|:   ):
خلاصه که ظاهرا این ویروسا بدجوری روی مخم اثر گذاشتن!امیدوارم تا بعد از ماه رمضون و بعد از امتحانا زنده بمونم!D:
۴ ۱
محـ ـمد
۰۸ خرداد ۰۱:۵۶
:))

اصن اینکه مشغله های فکری روز تو خواب هم مارو ول نمیکنن یه داستانیه..

امیدوارم تو هر دو امتحان موفق و سربلند باشید.. :)

پاسخ :

دقیقا!(:
ممنون از لطفتون(:انشالله
Negar
۰۹ آذر ۱۲:۴۷
ras migof teflii viruse eshq dare bsh nazdic nasho :))

پاسخ :

((((((((((((((((((:
حتی تو خواب هم علمیه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان