بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

به گرفتار رهایی نتوان گفت آزاد!

آدم بی زمان و بی تقویمی شدم!به طور نسبی البته!برنامه ریزی هام طبق تقویمه اما به مناسبت ها چندان توجهی نمی کنم!نه اول فروردین رو خیلی مبارک و میمون می دونم و نه سیزدهمش رو نحس و نامبارک مثلا!

تولدم تا چند سال پیش خیلی برام مهم بود،حواسم بود که کیا بهم تبریک می گن و کیا یادشون نیست!الان نه خیلی!از تبریک ها خوشحال میشم ولی سرشماری نمی کنم!(:

ترجیح میدم بی مناسبت هدیه بدم و هدیه بگیرم! و هر روزی که خوب بود عید و مبارک حساب کنم..فارغ از اسمی که روش هست چون به نظرم واقعا خوب و بد بودن روزای زندگی رو عبارات چند کلمه ای تقویم ها مشخص نمی کنن،رفتار ما و آدمای پیرامونمون هست که تاثیر میذاره روی همه چی و خب آدم اینطوری آروم تره واقعا... 

۵ ۰
امیرحا فظ
۱۳ فروردين ۱۸:۵۱
من هم اینطور بودن رو بیشتر دوست دارم.

پاسخ :

آرامشی که با خودش میاره خیلی خوبه
اردیبهشت ..
۱۴ فروردين ۱۷:۱۵
سلام عزیزم
سال نو مبارک
و ایضا تغییرات وبلاگت.

پاسخ :

سلام اردیبهشت جان
سال نوی تو هم مبارک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان