بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

این هم از آخرین پست 1395!

95 برای من سال عجیبی بود،سالی که برام هیچ اتفاق مهم و خاصی نیفتاد اما در عین حال اگه یه روزی ازم بپرسن نقطه عطف زندگیت کی بوده؟احتمالا میگم 20 سالگی و سال 95!

امسال شروع کردم به ایجاد یه سری تغییرات جدید در خودم،آدم لیست نویس و با برنامه تری شدم...

من تک فرزندم،خوابگاهی هم نیستم...بنابرین مامانم هیچ وقت اجبارم نمی کرد که کارای خونه رو انجام بدم و موقعیت ضروری هم کمتر پیش میومد که مجبور بشم کاری کنم.امسال دیدم نه!اینطوری نمیشه،آدم باید بتونه روی پای خودش بایسته،بنابرین خیلی فشرده شروع کردم به یاد گرفتن و انجام دادن کارای خونه،از اتو کردن گرفته تا غذا پختن...

امسال بود که متوجه شدم زیادی خودمو سر خیلی چیزا اذیت می کنم،سعی کردم بی تفاوت تر بشم و شدم،حالا دیگه ذهنمو خیلی درگیر اتفاقای گذرا نمی کنم..

بی پروا تر شدم،محافظه کاری افراطیم رو کمی کنار گذاشتم و حالا یا تصمیم می گیرم کاری رو انجام ندم یا انجامش میدم و تبعاتش رو بدون فکر کردن به این که کارم درست بود یا نه و با شادی می پذیرم.

خیلی تغییرای دیگه هست که باید تو خودم ایجاد کنم،برای آدما همیشه مسیری هست که بتونن برن تا بهتر زندگی کنن...منم دنبال همینم...(:

روز مادر هم مبارک(:قدرشونو بدونیم...تکرار شدنی نیستن...

سال نو هم پیشاپیش تبریک میگم انشالله که سال فوق العاده شادی برای همه باشه...

۳ ۰
نفس نقره ای
۰۱ فروردين ۲۲:۰۱
خوبه بیست سالگی نقطه عطفه برات :)

پاسخ :

آره(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان