بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

یعنی زنجبیل واقعا انقد خوشمزست واقعا؟

نمی دونم چرا جدیدا به هر چیزی زنجبیل می زنن!!

چای زنجبیلی...کلوچه ی زنجبیلی...بیسکوییت زنجبیلی...و کیک زنجبیلی!!!|:

یه کیکی هم بود که همیشه از سوپر نزدیک دانشگاه می خریدم،شکل قلب بود و پرتقالی و کلا قوت غالب من بود به عنوان میان وعده...

حالا چند وقته که دیگه پرتقالیش رو پیدا نمی کنم،همون کیک قلبی شکل و با بسته بندی مشابه هست اما با طعم زنجبیل!!!|:

منم آلرژی دارم و طعم زنجبیل هم دوست ندارم و نمی تونم بخورم واقعا!

همون طعم پرتقال و وانیل و موز و نارگیل چشون بود مگه؟!

|:

D:

۲ ۰
اردیبهشت ..
۰۵ اسفند ۲۳:۵۶
http://photos02.wisgoon.com/media/pin/images/o/2013/10/1382079299275772.jpg

:)

پاسخ :

ای جاااانم^_^
نفس نقره ای
۰۶ اسفند ۱۷:۰۲
من کلوچه زنجبیلی دوس دارم :)) ولی خب با چایی میشه خوردشون فقط

پاسخ :

آره با چایی خوب میشه(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان