بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

آشکارا نهان کنم تا چند؟!

با دو تا از دوستانم رفته بودم ترنجستان بهشت،کتاب فروشی به شدت محبوبم رو به روی بیمارستان مفید،یک تابلوی کوچک در طبقه دوم ترنجستان هست که کنارش کاغذ استیکر و خودکار گذاشته اند که هر کس دلش خواست چیزی رویش بنویسد..یک نفر نوشته بود روز خوبی داشته،یک نفر نوشته بود ما با ولایت زنده ایم!!!!،چند نفر تاریخ زده بودند و اسمشان را نوشته بودند،چند نفر شعر نوشته بودند...اما میان این همه نوشته یکی بیشتر توجه مرا جلب کرد،یک جمله ی کوتاه غم انگیز...
دوستش دارم،اما نمی داند...

پی نوشت:آشکارا نهان کنم تا چند؟دوست می دارمت به بانگ بلند...
۳ ۰
اردیبهشت ..
۰۳ اسفند ۲۳:۲۱
آخیی..
به قول دوستان بهش برسه الهی.
:)

پاسخ :

ایشالا(:
نفس نقره ای
۰۴ اسفند ۰۲:۲۰
بانگ بلند خیلی خوبه فک کنم!

پاسخ :

آرهD:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان