بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

بهار بافته شده در تار و پودها....

من چادر نماز های تیره را چندان دوست ندارم،برعکس چادرهای گلدار با زمینه روشن که عاشقشان هستم،چادرهایی که زمینه سفید دارند و گل های ریز صورتی...دیروز در پارچه فروشی دیدم که آقای فروشنده توپ این پارچه را گذاشته روی پیشخوان و برای خانمی که کنارم ایستاده یک قواره چادری متر می کند...دلم را برد و تا بریدن قواره چادری اول تمام شد گفتم آقا از این پارچه یک قواره هم برای من ببرید لطفا...نمی دانم شاید هم زیادی گل گلی است!اما حالا دل من خوش است که چادر نمازی دارم که لا به لای گل هایش بهار است!
۳ ۰
اردیبهشت ..
۰۷ بهمن ۱۳:۲۴
ای جوووونم..قربون دل قشنگت
خیلی هم زیباست.مبارکت باشه..ان شاءالله چادر عروسی سر کنی خانووم

پاسخ :

مررررسی عزیزم ممنونم از لطفت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان