بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

یعنی واقعا استعدادم در این زمینه از اشرشیا کلی هم کمتره!

مامانم خیلی در زمینه خیاطی و خصوصا بافتنی با استعداده،عکس یه مدل بافتو میبینه و راحت می بافتش و نقطه مقابلش منم!هرگز نتونستم یه شال ساده هم تموم کنم!بیشترین چیزی که بافتم نصف یه شال گردن تو راهنمایی بود که اونم فقط تو مدرسه جلوی معلممون خودم بافتم!بقیه رو مامانم بافت!

سر انداختن ساده رو و بافت کشباف رو هر وقت بخوام میل دستم بگیرم باید فکر کنم تا یادم بیاد!و د نهایت بعد از بافتن چند رج انقد کلافه میشم که میذارمش کنار!و همه اینا در حالی که عاشق اشارپ و شال بافتنی و بلوز های بافت ظریف هستم!گاهی واقعا دلم میخواد مثل فیلم های انگلیسی تو شبای سرد زمستون بشینم کنار شومینه و از تو یه سبد حصیری کامواهای خوشرنگ بردارم و ببافم!

ولی خب این کاملا یه رویاست!چون قشنگ احساس می کنم با تو هم رفتن کامواها اعصاب منم داره گره میخوره!D:

شال بافتن با دست های عطر زده برای معشوق فرضی!!!(مثل دشمن فرضیD:) هم که دیگه فوق رویایی محسوب میشه برای من چون احتمالا شال مذکور تا قیامت تموم نمیشه!(((((((:


پی نوشت1:اشرشیا کلی(E.coli)یه باکتری گوگولی و جز فلور طبیعی روده هست،هم از بیماری زایی بعضی از باکتری ها در روده جلوگیری میکنه و هم برامون ویتامین k تولید میکنه!که تو همون روده جذب بدن میشه!دستش درد نکنه!D:

البته بعضی سویه هاش میتونن بیماری زا باشن،اما اونی که جز فلور طبیعی رودست مسلما بی آزاره!


پی نوشت 2:کاملا بی ربطه!اما eternity & a day(ابد و یک روز) اثر النی کاریندرو رو بشنوید...بی نظیره...یه کلاسیک بی کلام بی نظیر.

اینم لینکش:

eternity and a day

۱ ۰
نفس نقره ای
۰۲ آذر ۰۱:۳۴
من کاملا میفهممت :)) چون حتی راهنمایی جلوی معلممون هم نتونستم ببافم :|

پاسخ :

پس مثل همیم(:
اردیبهشت ..
۰۲ آذر ۱۱:۴۱
سلام عزیزم
:) همیشه لذت میبرم با خوندن پستهات.من به کارای هنری خیلی علاقه دارم.یکمی هم خیاطی بدم.اتفاقا همین دیشب یه سارافون پشمی برای خودم دوختم :)..اما در مورد بافتنی بنظرم کلا هنر دوست داشتنی ای نیست.البته انجام دادنش..وگرنه بافته شده ش هر کسی رو سر ذوق میاره.:)شایدم بخاطر اینه که دیر دیر کارت پیش میره و تقریبا 100 درصد حواست باید جمعش باشه و کوچیکترین اشتباه مساوی با اعصاب خردیه..و داد آدم وقتی در میاد که بهو میفهمی یه مفدارشو باید بشکافی :)
ولی هم برای تقویت تمرکز هم برای پیشگیری از آلزایمر جداً خوبه.:)

پاسخ :

چقد خوب که خیاطی بلدی خیلی عالیه...
آره کاملا قبول دارم برای تقویت تمرکز عالیه
اردیبهشت ..
۰۲ آذر ۱۱:۴۴
قالب زیبا هم مبارک.:)

پاسخ :

ممنون عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان