بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

یه روز جا می افته بالاخره؟!

یعنی یه روز این جا میفته که وقتی یکی فلان ماشین رو خرید و به خاطرش خوشحال بود یکی دیگه نیاد بگه این ماشین بد در اومده ها!

میشه وقتی یکی رشته مورد علاقش رو تو فلان دانشگاه شهر دور یا مثلا دانشگاه آزاد قبول شد،دانشگاهش و انتخابش رو بی اعتبار ندونن و اینو به روش نیارن؟!

میشه هی نگن فلانی تو اخبار میگفت شهریه دانشگاهتون زیاد شده/سقف خوابگاهتون ریخته/غذای دانشگاهتون بده؟!

میشه وقتی یکی از فلان مغازه یه چیزی خرید...فقط به خاطر اختلاف سلیقه نگن پووووووووفففففف جنسای این جا آشغااااله؟!

نظر دادن و مشورت دادن خوبه...خیلی هم خوبه...به شرطی که خیرخواهانه باشه،به شرطی که همراه با دل رنجوندن نباشه...

موارد بالا رو فکر کنم همه دیدیم و شنیدیم...هم در مورد خودمون و هم بقیه و این چیزا همیشه منو ناراحت می کنه....

کاش یه روز بالاخره جا بیفته که حواس همه به دل همدیگه باشه....

۲ ۰
یه آدم معمولی ..
۲۰ آبان ۰۰:۴۰
موقعی جا میفته که ادمیت داشته باشیم

پاسخ :

امیدوارم یه روز جا بیفته واقعا
نفس نقره ای
۲۰ آبان ۱۷:۵۰
آخ من قربانی خصومت ملت با دانشگاه آزاد هستم :|

پاسخ :

منم/:
اردیبهشت ..
۲۰ آبان ۱۹:۵۴
سلام عزیزم
قربون نگاه قشنگت مهربون خانوم.مرسی از همراهیت.
من چند دقیقه پیش پستت رو خوندم ولی حرفی نداشتم که کامنت بذارم...اصلا حرف حساب جواب داره مگه؟
:)

پاسخ :

خواهش می کنم عزیزم
ممنون که میخونی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان