بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

من کشنده خواب های خویش را دوست میدارم؟!نه والا!!

دیدین یه وقتا وسط خواب و بیداری آدم میخواد به اسم کسی یا مثلا یه کلمه انگلیسی فکر کنه و یادش نمیاد و تا اون کلمه نیاد تو ذهنش راحت نمیشه؟!

چشمام داشت میرفت رو هم که نمی دونم چرا به بیماری سیاه زخم فکر کردم و هر چی تو همون خواب و بیداری زور میزدم که اسم عامل باکتریاییش یادم بیاد نمی اومد!و به جاش مدام کلمه کاندیدا آلبیکنس رو تکرار می کردم که اصلا باکتری نیست!مخمره!و در واقع یکی از مزخرف ترین و بی ربط ترین جوابایی هست که میشه در پاسخ به اینکه عامل سیاه زخم چیه گفت!

در همین کشاکش ها خواب از سرم پرید و مجبور شدم مودمو روشن کنم و اسم عامل بیماری مذکور رو سرچ کنم تا خلاص بشم!حوصله چراغ روشن کردن و چک کردن کتابو نداشتم!

خلاصه که در جریان باشید این باکتری وامونده امشب منو تا الان بیدار نگه داشته!اسمش هم باسیلوس آنتراسیس هست!!!|:


پ.ن:عنوان برگرفته از یکی از اشعار سید علی صالحیه

۱ ۰
یه ادم معمولی..
۱۹ آبان ۰۱:۲۶
خیلی بده چیزی رو مخت باشه و تا پیداش نکنی اروم نمیشی.

پاسخ :

دقیقا
اردیبهشت ..
۱۹ آبان ۰۲:۳۱
:)
در عوض این اسم دیگه همیشه یادت می مونه

پاسخ :

آره(:
نفس نقره ای
۱۹ آبان ۱۴:۲۵
اییییی این باکتری ها :|

پاسخ :

واقعا این باکتری ها|:
البته من دوستشون دارم ها!ولی نه نصفه شب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان