بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

در جهانی موازی...

اگر فرضیه جهان های موازی واقعیت داشت(یا داشته باشد!)من یحتمل در دنیایی دیگر صاحب یک قنادی بزرگ و پر نور بودم!صبح به صبح شیرینی مربایی می پختم و ناپلئونی و پای سیب و نان های حجیم خوشگل و کیک های بزرگ رنگارنگ!

توی مغازه ام هم مدام بوی کیک پرتقال و وانیل می آمد،رقم به رقم شکلات های خوشگل داشتم و برف شادی و کاغذ پران گل سرخ و هرچه که برای جشن گرفتن لازم باشد!

اصلا یادم نیست قنادی را از کی دوست دارم!اما همیشه از دیدن نان های حجیم و شیرینی های رنگارنگ و  آن بوی شیرین دوست داشتنی قنادی به وجد می آمده ام!

و شاید یک دلیلش هم این است که قنادی شغل شادیست...به نظرم این یک موهبت بزرگ است که مردم برای شادی هایشان سراغ آدم بیایند(:

برای خواستگاری و عروسی و دنیا آمدن نوزاد ها و حتی برای لذت چای نوشیدن و شیرینی خوردن و کتاب خواندن در یک شب بارانی پاییز!

۳ ۰
جولـ ـیک
۱۲ آبان ۲۳:۵۹
خب حالا چرا منتظر دنیای موازی ای پاشو برو شیرینی پزی یاد بگیر:|

پاسخ :

وجدانا تا حالا اینطوری قانع نشده بودم!D:
نفس نقره ای
۱۳ آبان ۰۰:۳۸
منم با نظر بالا موافقم :)))) برای ما هم بفرست

پاسخ :

چشم((((((((:
خانوم ِ لبخند:)
۱۳ آبان ۰۳:۴۴
منم بارها به دنیای موازی فکر کردم... احتمالا گل فروش بودم یه گلخونه ی بزرگ داشتم. فکر کنم چون گل فروشی خیلی بوی خوبی داره مثل قنادی :))

پاسخ :

گل فروشی هم عاااالیه واقعا عالیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان