بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

این داستان:دو راهی ها هرگز دست از سر ما بر نمی دارند!!!

دبیرستانی که بودم فکر می کردم این که دانشگاه قبول بشی و بری رشته ای که به علاقت خیلی نزدیکه بخونی یعنی دیگه تمام سر درگمی ها تموم میشن و تو یه جاده صاف و ممتد و مطمئن قرار می گیری که اصلا دو راهی نداره و میتونی توش پاتو بذاری رو گاز و با سرعت 120 کیلومتر در ساعت پیش بری!

واقعا نمی دونم چرا همچین فکری می کردم!شاید این فکر متاثر از این بود که یه عمر تو مدارس تو مخ ما کرده بودن انتخاب رشته یعنی تعیین سرنوشت!

خلاصه اینکه الان که دانشجوی سال سومم و به جای دو راهی،رو به روم  فقط در زمینه ادامه تحصیل یه 20 راهی(!) بزرگه به شدت به فکر اون روزهام میخندم!!!

واقعیت اینه که دو راهی ها هیچ وقت از زندگی آدم بیرون نمیرن!زندگی همیشه آدمو مجبور میکنه که انتخاب کنه و فقط بزرگ و کوچیک بودن این انتخاب متفاوته...آدم یه روز باید انتخاب کنه برای صبحونه عسل بخوره یا مربای هویج!یه روزم باید انتخاب کنه بین 5 تا ارشد کاملا مرتبط و 2 تا ارشد غیر مرتبط و یه آزمون تغییر رشته و کنکور سراسری مجدد کدوم رو انتخاب کنه!!!

۱ ۰
اردیبهشت ..
۲۷ مهر ۲۲:۱۶
دقیقا همینطوره فرزانه...افکارمون خیلی شبیهه.
راستی مرسی از کامنتت عزیزم..عکس توی پستم رو خیلی دوست دارم.موهاش شبیه موهای منه وقتی بچه بودم:)

پاسخ :

خواهش می کنم عزیزم
آره اتفاقا منم از عکسه خیلی خوشم اومد موهاش خوشگله واقعا*-:
اردیبهشت ..
۲۷ مهر ۲۳:۱۳
این برای خواهری عزیزدلم :)

پاسخ :

مرسی عزیزممممم*-:

اردیبهشت ..
۲۷ مهر ۲۳:۱۵
https://wallpaperscraft.com/image/roses_flowers_pot_petals_68830_3840x2400.jpg
نفس نقره ای
۲۸ مهر ۰۰:۳۳
آره کلا هر چه در آینه میبینیم از آنچه به نظر می آید داغان تر است :|

پاسخ :

آخ آخ آره واقعا!
اردیبهشت ..
۲۹ مهر ۲۱:۰۵
:))
سلام عزیزدلم
بچه نگو بگو هلوووو :)میدونستم بچه دوست داری گفتم برات بذارم شما هم ذوق کنی:)
خواهش میکنم .خوشحالم پستهامو میخونی و همراهم هستی..نگاهت باعث افتخاره مهر بانو.

پاسخ :

واقعا هلوووووو(((:
لطف داری اردیبهشت عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان