بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

عیدتون مبارک(:

من از اون دسته آدم هایی بودم که به شدت نگران ناراحت شدن و رنجیدن دیگران بودم،منتهای تلاشم رو میکردم که بقیه رو راضی نگه دارم و در این راه مدام به خودم ظنین می شدم که نکنه فلانی رو من ناراحت کردم و این همون قدر بده که بی تفاوتی محض به حالات آدم ها...
خیلی طول کشید و خیلی زحمت کشیدم و رو خودم کار کردم تا یاد بگیرم ناراحت شدن آدم ها فقط وقتی به من ربط داره که من عاملش باشم و فقط اون موقع هاست که باید معذرت خواهی کنم...

نتیجش این شد که هر چند این حالت هنوز در من ریشه کن نشده اما حالا خیلی راحت ترم،اونجا که باید عذر خواهی می کنم و جایی که نباید آدم ها رو بی عذاب وجدان به حال خودشون میذارم...


+++عیدتون خیلی خیلی مبارک(:

۳ ۰
Faber Castel
۲۱ شهریور ۲۳:۳۲
همه چی به مرور زمان تغییر می کنه
شاید به جرات بگم، خیلی چیزا :)

پاسخ :

موافقم(:
ابراهیم ...
۲۲ شهریور ۱۸:۴۶
عید شما هم مبارک

پاسخ :

ممنونم(:
الف سین
۲۳ شهریور ۰۱:۴۰
تاحدودی موافقم!
عید شما مبارک
دنبال شدید
به وب من هم سر بزنید

پاسخ :

ممنونم.حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان