بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

هر قطار از شوق سوتش ممتد است/آرزویش بودن در خط تهران-مشهد است...

امروز بالاخره اینترنت دار شدم(: 

هر چند که حجمیه و من عادت ندارم اما سرعتش خوبه و دانلود شبانه رایگان هم داره خوشبختانه...

از اول شهریور تا حالا قسمت خیلی از دوستام شده که مشهد برن،یکی دو تاشون رفتن و برگشتن،چندتاشون الان اونجان و یکیشون چند روز دیگه میره!خیلی برام جالبه که یه دفعه این همه از دوستان و اقوام پیش اومده که همزمان برن!البته با هماهنگ نبودنا!دقیقا همین برام جالبه که بدون برنامه ریزی همه شهریور دارن میرن...!

من دو سال و نیمه که مشهد نرفتم،آخرین بار خیلی خیلی بهم خوش گذشته بود و الان بی نهایت دلم حرم امام رضا(ع) رو میخواد...صحن های وسیع و بزرگ و دوست داشتنیش رو...ورودی باب الجواد و طبرسی رو...عطر حرم رو،حس خوب نیمه شب هاش رو...

این روزا هی به دوستام زیارت قبول و برای من دعا کنید گفتم و به ازای هر بار گفتن این جملات دلم پر کشیده به تقریبا 900 کیلومتر اونور تر...

امیدوارم پیش بیاد و به همین زودی ها من و هر کسی که اینجا رو میخونه و دلش مشهد میخواد بریم مشهد...

شعر عنوان:

هر قطاری در جهان از شوق،سوتش ممتد است،
آرزویش بودنِ در خطِّ تهران-مشهد است

از سپیدیّ و سیاهی کبوتر های تو
می شود فهمید: لطفت شامل خوب و بد است

خسته ام از شهر بی مهری که جای آدمی
هرکجا پا می گذارم خانه ی دیو و دد است

یک نگاهی کن که از آهو پریشان تر، منم
یک نفر در اوج بی تابی به پابوس آمده ست

هر که غافل باشد از رحمت­،نمی داند درست
معجزاتِ پنجره فولادِ تو صد در صد  است !

افتخار من رعیت بودنِ مُلکی ست که
پایتختش مشهد و شاهی چنین بر مسند است


سید ایمان زعفران چی

 iman-zafaranchi.blog.ir

۱ ۰
Roghaieh ..+
۰۸ شهریور ۲۰:۱۵
آخ بمیرم برات عزیزم..ایشالا بری به زودی زود..

پاسخ :

خدا نکنه*-:
مرسی رقیه جان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان