بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

ملالی نیست جز فقدان اینترنت!

فردای روزی که پست قبل رو گذاشتم اسباب کشی کردیم،خدا رو شکر راضی هستیم و همه چی خوبه،هر چند که جا به جایی خونه یه حجم تقریبا تموم نشدنی از کارهای مختلف رو روی دوش آدم میزاره..مرتب کردن همه جا و تمیز کردن همه جا و رفع عیب و ایرادهای احتمالی و الخ...

میخواستم اینترنت خونه قبلی که نت نا محدود مخابرات بود انتقال بدم روی خط جدید ولی چون خطوط تلفن برای دو منطقه مخابراتی مختلف بودن نشد...حالا که اقدام کردم برای گرفتن مجدد اینترنت متوجه شدم که مخابرات دیگه اینترنت نامحدود واگذار نمیکنه و همه حجمی شدن!|:

به یکی از شرکت هایی که دور و بری هام ازش راضی بودن هم زنگ زدم و درخواست دادم که گفتن ظرفیت اینترنت ما برای منطقه شما تکمیله و تو لیست انتظار ثبت نام کنید!|:

خلاصه که فعلا از بسته های اینترنتی ایرانسل استفاده می کنم،بد نیست اما بگیر نگیر داره!یه ساعت عالیه یه ساعت افتضاح...ولی امکان خوبی که روی گوشی های هوشمند هست گزینه mobile hotspot هست که در واقع گوشی شما رو به مودم تبدیل میکنه و میتونید از طریق اینترنت سیم کارت کامپیوتر هم به اینترنت متصل کنید...خودم الان دارم همین کارو می کنم....(:

هر چند حتما باید برای اینترنت اقدام کنم و احتمالا همون اینترنت حجمی مخابرات رو میگیرم.

امیدوارم زودتر مشکل اینترنت حل بشه.

ببخشید که نظرات پست قبل رو بی پاسخ گذاشتم،حتما وقتی اینترنت درست بشه جواب میدم.

لطفا اگه از اینترنتتون راضی هستین،مخصوصا اگه تازه گرفتین و خیلی مخصوصا!!!(D:) اگه اینترنت مخابرات دارید بگین حجمیش چطوره و در کل راضی هستین یا نه؟!پیشاپیش ممنونم

۰ ۰
عاشق بارون ...
۰۶ شهریور ۱۹:۴۲
تو فامیل ما همه شاتل دارن! :)) فکر کنم همونه که گفتی گفته تو لیست انتظار باش نه؟!

پاسخ :

دقیقا!(:
بیست و دو
۰۶ شهریور ۲۰:۱۵
خسته نباشی بابت اسباب کشی.
نتم بالاخره میاد دیروزود داره سوختو سوز نداره:)

پاسخ :

مرسی...
آره خدا رو شکر امروز وصل شد(:
رادیو بلاگی ها
۰۷ شهریور ۰۷:۳۰
سلام
سوژه خبری این هفته ما بودین :)

پاسخ :

سلام(:
چه جالب!!فکر نمی کردم یه روز سوژه شما بشم!((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان