بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

7300 روزگی!

20 سالگی جانم....سلام!^_^

خوش اومدی،خوش اومدی هر چند که امشب خودم تعجب کردم از دیدن شمع 20 روی کیکم!

یه زمانی 20 سالگی به نظرم خیلی زیاد بود!حالا شمع 20 سالگیم رو فوت کردم و با خودم میگم چه قد کم!چه قد زود!(:

خوش اومدی 20 سالگی جان...کاش همین قدر که رنگ این کیک شاده،شاد باشی و روشن...نه فقط تو...نه فقط برای من...

کاش همه 20 سالگی ها و برای همه شاد باشه و روشن....نه،اصلا کاش ارمغان هر شمع تولدی که هر جایی و با هر عددی فوت میشه شادی و روشنی و امید باشه....

۳ ۰
ویار تکلم
۱۵ مرداد ۰۰:۱۳
تولدتان مبارک! 
دهه سوم زندگی تان را قدر بدانید دهه کارهای مهم زندگی ست.. 

پاسخ :

خیلی ممنون...
درست می گید سال های مهمیه...
ابراهیم ...
۱۵ مرداد ۰۰:۳۲
مبارک باشه .
 با روز دختر هم یکی شده . تبریک دو چندان

پاسخ :

خیلی ممنونم(:
نفس نقره ای
۱۵ مرداد ۰۱:۳۷
فکر کنم از معدود شمع هایی که وخت نشد فوت کنم همین بیست سالگی بود :))
تولدت موبارک باشه :)

پاسخ :

مررررسی^_^
من 19 رو فوت نکردم...(:
book worm
۱۵ مرداد ۱۴:۱۳
تولدت مبارک :-)

پاسخ :

مررررسی(:
اردیبهشت ..
۱۶ مرداد ۰۰:۰۹
سلااااام عزیییییزم
تولدت مبارک..بوس بوس
هر چی آرزوی خوبه مال تو:)
ان شاءالله به همه دلخواسته هات برسی.

پاسخ :

مررررسی عزیزم^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان