بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

دایی "ج"

دایی ج دایی پدرم بود.از مهندس های خیلی قدیمی،جدی،با پرستیژ،به شدت آن تایم و وضع مالی خوبی هم داشت.کنار همه این ها هرچند که اهل قربان صدقه رفتن و این ها نبود اما قلب بسیار مهربانی داشت....

دایی ج رابطه خوبی با خانواده ما داشت و هر سال هم به من عیدی می داد....و درست همینه که همیشه یادش رو برای من زنده نگه میداره!نه به خاطر عیدی دادن....بلکه به خاطر اینکه بر خلاف همه که پول عیدی میدن،درست از سالی که من رفتم اول دبستان و با سواد شدم بهم گفت از امسال که با سوادی تا زمانی که بری دانشگاه هر سال بهت کتاب عیدی میدم...البته همیشه مبلغی هم لای اولین جلد کتاب می گذاشت...و دقیقا هم همین شد.12 سال به من کتاب هدیه کرد و این در کنار همه کتاب ها و کیهان بچه هایی که بابا برام میخرید نقش خیلی موثری در علاقه مند شدن من به کتاب داشت.حالا درست 12 کتاب در کتابخانه من هست که همشون هدیه دایی ج هست.هیچ کدوم کتاب ها شبیه هم نیستن،خیلی متفاوت کتاب میخرید،از قصه های تن تن تا قصه های بهرنگ و چراغ ها را من خاموش می کنم و دایره المعارف و بلندی های بادگیر!

وقتی هم که رفتم دانشگاه بهم یه خودنویس هدیه داد که حسن ختام هدیه های دوست داشتنی و خوبش بود.

دایی ج امید به زندگی خیلی بالایی هم داشت و از نظر جسمی هم سالم بود...اما درست 363 روز پیش،5 تیر...تلفن ما زنگ خورد و بهمون گفتن دایی ج فوت شده....):غرق شده بود....برای مسافرت رفته بودن شمال...دوستش به سختی تونسته بود خودشو از دریا بکشه بیرون اما برای دایی ج نتونسته بود کاری بکنه....

دیگه از اون موقع به بعد دریای شمال رو دوست ندارم....چون هر وقت نگاهش می کنم یاد دایی ج میفتم...بعد از اون اتفاق یه بار پیش اومده که بریم شمال...

من باور نمی کردم دایی ج فوت شده باشه و راستش امروز هم که برای مراسم سال روز فوتش برای افطار دعوتیم،فکر می کنم خودشم باید با کت شلوار مرتب و کراوات و دکمه سر آستین هاش تو جمعیت ایستاده باشه...


۰ ۰
طاهاعیان خوشمزه :)
۰۳ تیر ۱۴:۳۲
خدا بیامرزشون

پاسخ :

خیلی ممنونم
Faber Castel
۰۳ تیر ۱۴:۵۲
مرگ یک افسانه :)

پاسخ :

(:
ابراهیم ...
۰۳ تیر ۱۶:۳۶
خدا رحمتشون کنه. مرگ عزیزان خیلی دردناک و غم انگیزه

پاسخ :

بله متاسفانه...خیلی ممنونم
اردیبهشت ..
۰۳ تیر ۲۲:۴۲
خدابیامرزه.روحشون شاد.
براشون فاتحه میخونم

پاسخ :

ممنونم اردیبهشت جان خدا رفتگان شما هم بیامرزه...لطف می کنی*-:
نفس نقره ای
۰۵ تیر ۱۴:۴۵
روحشون شاد باشه

پاسخ :

ممنونم عزیزم
اردیبهشت ..
۱۲ تیر ۲۲:۵۴
سلام فرزانه جان.خوبی عزیزم؟
عبادتهات قبول.اومدم حالی بپرسم

پاسخ :

سلام عزیزم.مرسی طاعات تو هم قبول باشه
خوبم خدا رو شکر مرسی که به یادم بودی
. زیزیگلو
۱۴ تیر ۱۱:۴۲
خدا رحمتش کنه
چه خوبه که آدم بعد از مرگش خوبیاش توی ذهن بقیه بمونه...

پاسخ :

مرسی عزیزم خدا رفتگان شما هم بیامرزه
دقیقا این بنده خدا از اینایی بود که هیج کس خاطره بدی ازش نداره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان